• esposa

Hur får vi det roligaste festhäftet??

Om någon av er som fått mailen med tips kunde tänka er att maila mig också så skulle jag bli jätteglad och kunna skicka vidare till andra som vill ha... Någon som kan tänka sig...?

• esposa

Tack NinaHq!! Jag har skickat vidare till Fru (snart) Lindberg. Kanske kan man göra så att den som får mailet sist kollar av här inne och skickar vidare till nästa som ber om det (så det blir som ett slags kedjebrev) så slipper en person skicka till... Vi är ju rätt många som vill ha tips på festprogram Tror ni det skulle funka?

• esposa

Nu har jag mailat programmet till alla brudar fram till Mrs.K. Om den personen som mottar programet tar på sig att vidarebefodra det till nästa som efterfrågar (och ber den göra samma sak) så slipper NinaHq ägna hela sin tid här på BT till att skicka ut festprogram

• esposa

Mrs K. - fick tillbaks mailet när jag försökte skicka till dig... Vet inte varför det inte funkade.. Har du skrivit rätt adress? Har du någon annan adress man kan skicka till? Be någon skicka igen här då så ordnar det sig nog!

• esposa

Nu har jag mailat Per&Lena och Jejje72 också eftersom Mrs K stod sist på förra listan och hon tyvärr inte kunde ta emot mailet. Så nu kanske Jejje72 kan vidarebefodra till nästa brud med id´torka

• esposa

Sitter och jobbar med vårt festhäft och kan inte bestämma mig för om det är ok att ha vissa texter centrerade eller om alla ska se likadana ut och i så fall hur - centrerat eller vanligt? Hur har ni gjort? Använder ni samma teckensnitt i hela häftet?

• esposa

Får man fråga vila typsnitt du har valt N&N? Jag har nu skrivit rubriker och välkomst- och tacktext Monotyp Corsiva och sånger m.m. i Antique Olive men är inte helt nöjd...

• esposa

Jansson77: bra tips med färg på texten men vi har ingen färgskrivare... Och blir det inte väldigt dyrt att printa ut alla sidorna då...?

• esposa

På tal om gästpresentationer... Hur gör ni dom? Sätter ni ut siffror vid varje stor istället för namnen och sen siffra+namn i presentationen? Eller sätter ni bara ut namnen? Jag har använt BTs bordsplaceringsverktyg och skrivit ut namnen men kom på att det kanske blir svårt att hitta då...

Svar på tråden Hur får vi det roligaste festhäftet??