Inlägg från: Skogstigern |Visa alla inlägg
  • Svar på tråden Majbrudar 2007, ny tråd (nr 4)
  • Skogstigern

Den gamla listan har blivit lite inaktuell så därför är det lika bra att vi börjar på en ny:

070505, Skogstigern (Stockholm)

Häng på tjejer!

• Skogstigern

Kul att det går bra för er!

Det rullar på här också, nästa vecka kommer de första bilderna på min klänning och det ska bli så spännande! Vi hämtade sambons kläder igår så nu är det också klart.

Det är dags att börja ta sista möten på alla saker, träffa prästen, tårtbagaren, sminkören, musikerna och DJ.

Inga tecken på möhippa eller svensexa här än, får se om det blir något! För min del är det andra gången så jag räknar inte med någon hippa

• Skogstigern

BensWife: Vi diskuterade mat i den gamla tråden. Vi har inte bestämt oss än men ska på avsmakning nästa helg så då får vi veta vilka rätter som är godast. Riddersvik har kommit med en ny meny nu så vi får se vad vi gillar bäst!

• Skogstigern

Bens Wife: Japp, jag har beställt hos MipaForm!

• Skogstigern

Såg just ditt inlägg om att vi är gifta nästa gång! Coolt!!

Ang att sy cape själv tror jag inte att det är svårt alls. Om den ska vara enkel och praktisk skulle man i princip klippa en cirkel, ta hål i mitten och klippa en skåra där den ska öppnas och stängas. Sedan är det bara att fålla och sätta på ett snyggt spänne att hålla ihop den med!

• Skogstigern

Bens Wife, självklart får du bilder när den är klar! Tror nog att Therese kommer att skriva lite om den i sin blogg också så du kan alltid kolla på den med.

Tills vidare finns bilder i mitt krypin på Gamman, kolla gärna där!

• Skogstigern

Bröllopsängeln, kul att du hittade hit!

Jag tog inte med gamla listan eftersom det är flera som har bytt datum. Nu när vi börjar komma så nära så kanske man börjar vilja gratta varann och hålla tätare kontakt med de på samma dag, då kanske det blir lite snurrigt om man har gamla uppgifter.

Eller gjorde jag något dumt? Vi kan plocka över gamla listan! :

• Skogstigern

bröllopsängeln: Snygg lista tycker jag, jag röstar för det formatet!

Bens wife: Visst var boken bra? Jag ska ta bort omslaget på vår och göra om framsidan lite så att det blir mer i vårt stuk!

• Skogstigern

Ang efternamnet så kommer det automatiskt på en del saker, andra måste man beställa ( tex pass ). Det går inte att göra förrän efter att man har blivit registrerad i sitt nya namn, dvs efter vigseln.

Men man kan ju "tjinga" ny mailadress på t ex yahoo, det har jag redan gjort... Så det ligger en mailbox och väntar på mig i alla fall!

Svar på tråden Majbrudar 2007, ny tråd (nr 4)