Majbrudar 2007, ny tråd (nr 4)
oj sorry den kom inte upp när jag sökte på majbrudar ....
ja jag hittade hit iaf
oj sorry den kom inte upp när jag sökte på majbrudar ....
ja jag hittade hit iaf
Men vaddå tar vi inte med gamla lååånga listan med alla okej då lägger jag in mig här med då. Vi är ju mååånga som varit med sen länge i dessa trådar:)
070505,
Skogstigern (Stockholm)
Bens wife (Stockholm)
070512,
Söta_bruden (göteborg)
070519,
Johans2B (Lysekil)
Mrs.K (Stockholm)
070520,
Fröken lycka (Borås)
070526,
Lucky_bride (Linköping)
Bröllopsängeln(Stockholm)
så här kom jag på att man kan göra ifall man vill lägga till mer info i raden. Vad tycker ni blir det rörigare?
Hej allihopa!
Nej jag kom på att det var smart gjort många har säkert bytt datum osv så det var helt rätt beslut:)Man borde ha en regel också att man måste gå in här efter att man skrivit in sitt datum ibland också e ju rätt ointressant med folk som bara skriver in sig på listan och aldrig dyker upp igen
Vi var och träffade vår köksa tidigare i veckan och diskuterade olika menyer så nu väntar vi på att få lite olika prisalternativ.
Usch ja man måste ju ha något fint om det blir kallt i maj -hoppas det går att hitta något i affärerna längre fram..frågan är om en sjal eller bolero i tunnt tyg räcker??
Måste skriva lite till så den här tråden hamnar högre upp
hihi det med mailadress ska jag nog också ordna:)tack för tipset.
Blir nyfiken på boken ni pratat om även om jag sett en på Nk jag vill ha men den är sååå dyr...måste kanske tänka om. Åh vad smart att göra om framsidan!!
Syr ni egna boleros och sjalar allihopa här eller har ni bra tips på nåt ställe man kan köpa?
Bens wife: Hej *vinkar* bordsplaceringsplanchen klar redan? Nu blev jag imponerad:) Hej och hå vad alla är flitiga..jag får ångest nästan;)
Bens wife:
oj jag hittade så mycket jag vill ha så jag måste nog rådfråga min plånbok..hihi
Jag älskar verkligen böcker *inser*:)
Ja det var ju smart med tejpen, vi använder postitlappar just nu så får vi se hur mycket vi flyttar om innan alla svar inkommit. Det är ju bra så länge man tycker det e roligt men var försiktig så du inte tar ut dig helt med alla bestyr
men hallååååååå lägg in er i listan också
070505,
Skogstigern (Stockholm)
Bens wife (Stockholm)
070512,
Söta_bruden (göteborg)
070519,
Johans2B (Lysekil)
Mrs.K (Stockholm)
070520,
Fröken lycka (Borås)
070526,