Inlägg från: bröllopsängeln |Visa alla inlägg
  • bröllopsängeln

Majbrudar 2007, ny tråd (nr 4)

Såjaaaa det är bara att ta nya tag i jobbsökeriet. Ditt drömjobb väntar nog runt hörnet.Vet att det är jättetungt, när man hoppats, men det finns något bättre som väntar på dig:) Tror alla vi majbrudar har slut på krafterna mellan varven av olika anledningar så vi får peppa varandra nu den sista tiden så vi orkar ända fram och de som inte har slut på krafterna nu kanske får det senare istället. Så pepppepp på er allihopa!! Ni är superduktiga som fixar och donar med bröllopsbestyr.

• bröllopsängeln

Här kommer mera pepp till er alla!! Jag är så impad över hur långt ni kommit i planeringen och hur mycket ni faktiskt redan har fixat eller har koll på. Inte lätt att svänga ihop ett bröllop när man inte är festfixare så inte konstigt man blir trött ibland , när man dessutom ska tänka på nytt jobb också eller studier eller sitt gamla vanliga jobb eller är sjukskriven!!! HEJA ALLA MAJBRUDAR VAD VI ÄR BRA

Bens wife: jag tror jag hyr min för 300kr men det är långt borta så jag kom just på att jag kanske ska försöka hyra närmare stan...tänkte knasigt när jag bokade den tror jag. Så då får man säkert räkna med 400kr...vad kostar det att köpa underkjol då??

• bröllopsängeln

Lena + Mattias: va finns det lediga fotografer så här sent?? Det trodde inte jag men jag hoppas ni hittar någon bra!!Lycka till i letandet.

• bröllopsängeln

usch jag har haft en tung dag idag. Fått reda på något hemskt som i sig är jättesorgligt men som också kan göra hela bröllopet sorgligt om det blir värre just då. Vet inte hur jag ska känna eller tänka just nu. Är så ledsen för de som drabbats och även ledsen för min skull men också egoistisk och tänker på att bröllopet kan bli lite lågmält. Känner mig hemsk som tänker så. Usch jag vill bara gråta, ibland känns livet lite orättvist men jag är glad att det inte är jag som drabbats. Några tips på hur jag ska tänka för att få tillbaka glädje över bröllopet och inte oroa mig?? Känner inte att det är tillräckligt stort för att skjuta på vårt bröllop...

• bröllopsängeln

Johans2B och Bens Wife:
    Tack tjejer!!! ert stöd hjälper verkligen. Jag har försökt tänka lite mer positivt nu när den värsta ledsamheten lagt sig lite. Jag har i samråd med m2b bestämt mig för att jag måste få fokusera på glädje och inte ta ut något i förskott. Så jag ska försöka att inte tänka på det jobbiga och vad som kommer hända utan bara fokusera på våran dag och vår glädje och som ni säger så vet jag ju att ingen vill att man ska ska vara ledsen så jag ska försöka lägga det åt sidan. Kunde ju alltid varit värre.
    Stora kramar till er

• bröllopsängeln

Åh jag vill också gå på bröllop!! Lyckliga er

Bens wife :Åhhh hjälp vad nervöst med secret box -heja dej...jag röstar verkligen på att du ska gå dit igen en sån bild du beskrev tror jag blir favoritbilden för din man

Snart får vi också hämta ringar *myser*

• bröllopsängeln

jooo men nyckelproblemet kan man lösa lätt ju. Bara att säga att man glömt nyckeln på jobbet en dag och be att få sin egen nyckel och sen inte lämna tillbaka den förrän efter bröllopet:)
    Jag skulle dööö om folk stormade in i lägenheten när jag sov Vi har koll på våra nycklar så vi kan sova nakna eller ha sex hela helgmornarna om vi vill;) utan att va rädda för att bli överraskade av kompisarna. Jag e 90 procent säker på att jag får en möhippa men har ingen aning när den är kommer nog inte ana ett skvatt heller tror m2b är involverad på något sätt. Hoppas man int ehar något viktigt planerat när de bestämmer sig för att kidnappat en bara...Alla måste berätta när ni blivit hippade sen.. e ju så roligt att läsa om:)

• bröllopsängeln

oj vad ni skriver tjejer så roligt att läsa. Tråkigt att höra om er som mår dåligt *krama om* alltså tråkigt att ni mår dåligt men skönt att höra att man inte är ensam...magmedicinen står och väntar men jag lider mig igenom smärtan tills på fredag då jag har deadline. kan inte äta medecin innan för då blir jag sååå trött..men till helgen blir det en kur med medicin mot magkatarr..tur att det finns receptfritt numera..har haft riktigt tunga veckor nu med massa skräp..så jag hoppas nästa vecka blir bättre och med bröllopsfokus. Just nu får jag ont i magen så fort jag tänker på något som måste fixas oavsett om det är att vika tvätt eller göra vigselprogram....sådär så fick jag spy ur mig lite också

• bröllopsängeln

Bens wife: Åh vilka vackra klänningar! Dansklänningen var ju helt underbar tycker jag...ser framför mig hur snyggt det blir med den i danskavalkaden:)

Nu måste jag fråga en jättedum fråga...men varför har alla börjat ha ringarna så långt upp på fingret nära fingrarnas "knäskålar" ..är det någon modegrej eller finns det någon anledning?? Ända sen jag växt upp tills jag började leta mina ringar har folk haft dem långt ner på fingret närmare handen men nu verkqr alla ha dem högre upp mot naglarna...menar inte att det ena är finare än det andra men det är bara något jag sett och inte hängt med i när,var och hur det ändrades:)

• bröllopsängeln

hej på er igen!
    Okej vad skönt då handlar det inte om någon modegrej jag missat helt iaf Har säkert och göra med fingrar och bekvämlighet då...

Åh vad ni hittar fina grejer nu blir jag inspirerad att ge mig ut och leta lite detaljer och annat med. Hoppas ni får en superhelg allihopa!

Kram till alla som behöver en kram!

Svar på tråden Majbrudar 2007, ny tråd (nr 4)