Inlägg från: Bens wife |Visa alla inlägg
  • Bens wife

Majbrudar 2007, ny tråd (nr 4)

Nu har vi också träffat vår vigselförättare för "första riktiga" gången. Det känns jättebra, hans ideologi stämmer verkligen perfekt på oss.

Danslektionen var också bra, dansade nu alla fyra danser ordentligt, till nästa gång ska vi ta med oss musik så mixar de en skiva till oss.

Åh vad jag njuter av denna tid

• Bens wife

Glömde säga: på måndag ska vi provsmaka menyn också, ska bli jättespännande.

Skogstigern: Hur mår du? Börjar bli lite orolig. Kram till dej!

• Bens wife

Skogstigern: jag misstänkte att du haft det jobbigt. Varför måste det alltid finnas mindre bra perioder? Önskar det alltid fick vara bra. Kram till dig iaf.

Snart är det bröllop för oss!

• Bens wife

Åh vad kul, vi ska ha nåt liknande! Jag ska ha en lite lös blomma i min bukett, som jag ska ge min mamma när vi går in till ceremonin. Känns rörande och hedrande. Mamma kommer nog gråta mest

• Bens wife

Slottet: min frisör ska också sminka mig, smidigt tycker jag. Kul att hon kändes proffsig!
    Vilka duktiga gäster ni har som alla redan svarat! Våra skötte sig iofs ganska bra, två st fick vi smsa...
    Tyvärr har jag inga tips på psalmer eftersom vi gifter oss borgerligt.

• Bens wife

Vi har 70 gäster, ska vara på Cedergrenska tornet så de fixar allt, inkl DJ. Vi gifter oss borgerligt på tornet, i någon av deras salonger. Under ceremonin ska min ena tärna sjunga, de andra två tärnorna ska läsa varsin dikt. Vi kommer oxå att ha egna löften till varandra. Efter ceremonin tar vi mousserande vin på takterassen med utsikt över stan. Vi festar natten lång (och bjuder då på vår fina egenkomponerade dans), och sover sedan på lyxhotell. Bröllopsresan blir inte förrän i november då vi åker till Mexiko.

• Bens wife

Nu har jag köpt mig en klänning att byta om till efter tårtan, som pallar dansen *skrattar* Är det bridezilla varning snart eller??? Den är kort och axelbandslös, och alldeles, alldeles UNDERBAR!

• Bens wife

Skogstigern: du är då för söt!
    Ska se om jag kan fixa en bild senare...

• Bens wife

Skogstigern: bara liiiiiiiiite skillnad, ja!
    Ta´t lugnt oxå va?
    Gillar bäst när du mår bra!!

• Bens wife

I butik, den är lite beige med guldmönster. Jättesöt tycker jag!

Svar på tråden Majbrudar 2007, ny tråd (nr 4)