Majbrudar 2007, ny tråd (nr 4)
GRATTIS SKOGSTIGERN!!!!!! Hurra hurra hurra hurra!!!
Idag är det bara 1 MÅNAD KVAR!!
GRATTIS SKOGSTIGERN!!!!!! Hurra hurra hurra hurra!!!
Idag är det bara 1 MÅNAD KVAR!!
Lena+Mattias=sant :
Ja, det låter lite tycker jag. Beror förstås på hur komplicerad uppsättning/make du ska ha. Min hår och smink tjej kommer kl 08.00 och vi ska vara klara kl 14.00. Då ingår hår och smink på brud, hår och smink på två tärnor samt hår på en tärna.
Idag har jag varit igen hos "min" fotograf och tagit kompletterande secretbox bilder, denna gång vågade jag allt jag ville!
Så nu ska han nog bli glad
Min mamma sa häromdagen; "jag läste nåt knäppt i en bröllopstidning, nämligen att det finns de som lägger pengar på nakenbilder till sin man. Kan du tänka dig nåt så onödigt, han får ju äkta vara!?"
Jag sa inte att det är precis vad jag har gjort Fast inte helt näck förstås...
vickanvicky: Nej, jag har en superbra fotograftjej. I början var jag nervös men hon peppade och var så positiv så det gick jättebra bara jag kom igång. Kände mig riktigt snygg faktiskt
vickanvicky: det hoppas jag också att han gör!
Sitter på jobbet och har tråkigt, vill gå hem och mysa i soffan med ett glas rödvin...och fila på mina placeringskort...eller ta ett bad... eller inreda vår nödkorg...
Tja, listan kan göras låååååång över saker jag hellre gör än sitter här just nu.
Passar på att önska alla majbrudar en GLAD PÅSK!!!
Skogstigern: Kul att din födelsedag blev lyckad! Jag var inne och tittade på annonsen, vilka sötingar! Blev nästan lite sugen...
...Men jag är ju allergisk redan så jag ska INTE testa!
Skogstigern: Men jag säger ju det, jag jobbar JÄMT!!
Vi har det också lugnt och bara njuter. Har kämpat hårt och noggrannt senaste halvåret-året, så nu är det mesta helt enkelt klart. Är jättenöjd att vi la upp det så, så vi kan glida in i bröllopstiden med lugn och glädje istället för med stress.
www.bernzonsblommor.nu/brollopsgalleri.asp
På denna sida finns mycket fint! Man kan söka på vinröda i rutan till vänster t.ex.