Majbrudar 2007, ny tråd (nr 4)
Aha I see... Vi sitter och kollar bröllopsresa... Det blir iaf Mexico, så mycket vet vi.
Aha I see... Vi sitter och kollar bröllopsresa... Det blir iaf Mexico, så mycket vet vi.
www.ving.se/book/bookMatrix.aspx&resortid=1021&itemId=1812
Testar att länka... hotellet heter Royal och ligger i Mexiko. INtressant!
Wow, 9000:- / natt låter groteskt!
Åh det ser fantastiskt ut! Drömma kan man ju göra! Vi är glada om vi kommer iväg alls, men till vår 50-åriga bröllopsdag kanske vi kan åka till "ert" ställe!!!
Nej vi har inte barn ännu. Men jag börjar bli sugen. Vi har pratat om att sätta igång bebisverkstan på bröllopsresan
Vad skönt att det fungerar med barnen och din sambo. Vad skulle man göra annars?
Vi brukar "träna" på min guddotter som är 7 år, sedan hon var typ ½ år har vi haft hand om henne vid olika tillfällen. Jättekul! Nu blir det mest "tjejdagar" när hon och jag myser
Hon fick förresten en Bratz nu när hon fyllde 7, gissa vilken succe det blev! Hur gamla är dina tjejer?
Jag är tvärtom, är lugnare nu än jag nånsin varit Har lite småpyssel kvar men jag BARA NJUTER!!!!!!
Idag har vi provsmakat menyn...det var så gott att jag blev tårögd.
Detta är helt enkelt en underbar tid!
Hahahahahaha nu avbokade nageltjejen min tid som jag bokade för typ 6 mån sen!!! Dåligt men jag bara VISSTE att nåt sånt här skulle hända, så konstigt nog är jag inte alls förvånad. Skumt. Är väl hög på alla bröllopshormoner eller nåt.
Skogstigern: Jag har hittat en till 5 maj brud! Hahahaha jag trodde vi var ensamma om det datumet. Jaja, jag bjöd in henne hit så vi får se om hon vågar sig hit...
beach: som vigselprogram ska vi ha en halv STÅENDE A4, som vi fäster på ett tjockare grönt papper. Vi skriver sånger, dikter, namn på alla i brudföljet samt vigselförrättarens namn. Kommer klämma in lite info om vigselplatsen där oxå. Sen gör vi ett litet hål där vi knyter en liten grön rosett.
Vad gäller sånger ska du kanske höra med prästen för säkerhets skull. Har hört folk som fått ändra, men tar ni klassiker är det såklart ingen fara.
Ja, börja skriv gästkommentarer! Det gjorde jag för typ ett år sen! Och det var jättekul!