Majbrudar 2007, ny tråd (nr 4)
Johans 2B: Låter jättefint! Ser gärna bilder!
Spraydeon kanske används, det är ju iaf fräschare med spray än med vanlig deo om fler ska använda samma...
Johans 2B: Låter jättefint! Ser gärna bilder!
Spraydeon kanske används, det är ju iaf fräschare med spray än med vanlig deo om fler ska använda samma...
bröllopsängeln: hihi ja det beror ju på hur man ser det. Stapplig vals är ju charmigt också... Vi är inga proffs (inte jag iaf) utan ska göra vår dans mest som en kul grej... Blir långt ifårn perfekt.
Vi har sagt 100 000 men drar över det vad det verkar... Vi ska oxå ta en eller två privatlektioner och sätta ihop vår egen dans, ska bli kul.
Johans 2B: Jättefina ljus!
Ska det vara röd blomma i vasen röstar nog jag på rosenblad på bordet. Men murgröna är oxå jättefint.
Du är allt (Sonja Alden och Shirley Clamp)
För kärlekens skull (Ted GÄrdestad)
Johans 2B:På IKEA vet jag att det finns rosblad, vi tänkte kolla där i helgen.
Slottet: GRATTIS!!!!!!!!!!!!
Du MÅSTE verkligen lyssna på Du är allt, du kommer inte ångra det! Den är underbar!
Slottet: Låter som en bra födelsedag!
Min förlovningsring är enkel slät i vitguld. Vigselringen är likadan med 7 briljantslipade diamanter. Jag är jättenöjd!
Vi hade OSA igår, alla utom en har svarat, och alla kommer!! Superkul.
Vet inte vad jag ska ta tag i härnäst, känns som att det stannat till lite. Underkjol kanske... eller...
Johans 2B: Jag hade nog oxå bett någon annan lämplig person stämma av, känns lite sådär att ringa själv. Oartigt att inte svara när man är bjuden på bröllop tycker jag. Jag skickade iallafall ett SMS till han som inte svarat. SMS känns lite lättare än att ringa...