Inlägg från: Bens wife |Visa alla inlägg
  • Bens wife

Majbrudar 2007, ny tråd (nr 4)

Titta på adlibris bokrea på nätet!! *tipsar vidare*

Ja planschen är klar men det var bara för att det var så kul när jag satte igång... knäppt va. Men jag har dubbelhätfande tejp så jag kan ändra om vid behov...

• Bens wife

Nyfiken fråga; hur många av er majbrudar har blivit friade till?
    Jag har inte blivit friad till, utan vi bestämde tillsammans att "nu slår vi till." Känns lite tråkigt på ett sätt, men ingen chans att man blir friad till ni när det bara är 2 månader kvar...

• Bens wife

Idag har jag och M2B shoppat loss ordentligt! Jag köpte bl.a. brudskor, hittade sådana som jag hade tänkt mig på Dinsko, vita, lite spetstå, brodyr, 4 cm stadig klack, perfekta helt enkelt. Och priset var såklart oxå perfekt, för en sko man bara har en dag och som knappt syns... Dessutom köpte jag uteskor att ha på dagen under fotograferingen. Är jättenöjd.

• Bens wife

Jag ska oxå boka lite skönhetsvård innan bröllopet, manikyr blir dagen innan (med nagelförlängning) och pedikyr och massage blir nog två dagar innan. Åååh vad jag längtar...

• Bens wife

Skogstigern: då ska jag hålla tummarna! Jag har oxå sökt jobb i veckan...

• Bens wife

Nu har mina underkläder kommit från England!!!! Vilket underbart företag att göra affärer med, snabba och otroligt serviceminded. Först fick jag för stor storlek på trosor (jag hade skrivit fel), men det gick jättefort att skicka tillbaka och få nya. Utan kostnad.
    Så nu ska jag testa hela min outfit nån dag

• Bens wife

Johans 2B: Jag hade supersvårt att hitta underkläder i butiker här i sthlm. Därför testade jag att beställa från figleaves.com (jag tror att det är .com) och det känns jättebra. Prisvärt och snabbt som sagt. Butikerna kanske får in fler brudkollektioner nu i vår men jag ville inte vänta... Bor du nära sthlm tycker jag absolut du ska besöka NK damunderkläder, och där be att få hjälp av deras BH experter. SÅ VÄRT DET! Aldrig fått lika bekväma BH ar som där.
    Lycka till!!

• Bens wife

Skogstigern: Har sökt ett jobb som mottagningssköterska istället.

Vad har du sökt för typ av jobb?

Jag är så less på mitt jobbs villkor så jag hoppas hoppas hoppas hitta nåt bättre.

• Bens wife

Idag har vi varit på möte i vår fest och vigsel lokal. Vad ska jag säga... Jag hade laddat jättemycket och var jättepeppad och förväntansfull. Och så verkade inget vara riktigt klart, som t.ex. meny eller andra bokningar den dagen. Jag hade förberett mina frågor men allt de sa var typ "det ska vi fixa när det närmar sig..." MEN HALLÅ?! Det är 1 ½ månad kvar!!! NÄR tycker de att det är tillräckligt nära? Känner mig nästan mer förvirrad nu än innan. Och besviken. Det kommer säkerligen bli jättebra slutresultat men just nu känner jag mig bara nere. Vissa av faktan vore bra att veta nu för vi ska ha ett ABC i festprogrammet och det vill vi inte precis sitta med dagen innan. Usch nu är jag stressad...

• Bens wife

Idag känns det lite bättre. Men jag kan fortfarande inte förstå varför folk inte kan fatta att man ägnar mycket tid och kraft åt att planera sin stora dag. Bara för att DE har erfarenhet av att ordna bröllop så har ju inte vi det. Men tack för ert stöd!
    Jag känner att vi har MASSOR kvar att göra nu, känns faktiskt stressigt. Nästan mer stressigt än kul. Fast det är svårt att erkänna, allt ska ju vara så rosenskimrande nu. Usch vad deppig jag låter. Beror nog oxå på att de känns tungt på jobbet nu oxå. Jaja, nog svamlat av mig ikväll.
    Ge mig en energispruta någon! Lite positiv inspiration!!!!

Svar på tråden Majbrudar 2007, ny tråd (nr 4)