Inlägg från: bröllopsängeln |Visa alla inlägg
  • bröllopsängeln

Majbrudar 2007, ny tråd (nr 4)

anjo73- nämen vilken dålig stil av hans vän...förstår att det känns trist men glädjs åt alla de andra som verkligen komemr för att fira er dag:)

Johans2B: ja såna caketoppers är jättesnygga vi ska nog ha en liknande så om man vill kan man ha den framme efteråt.

Rainred: åhhh vad mysigt det låter! Några tips för alla oss andra som gifter oss i maj??

• bröllopsängeln

Nu har jag som de flesta andra vart otrogen..alltså i andra majtrådar här på BT. Tycker det e tråkigt att vi splittar upp oss är ju lättare att ha koll i en och samma tråd men alla gör ju som de vill tråkigt bara *krama om alla*
    Nu får jag alltså börja hänga i mitt datumstråd bara för att vissa aldrig skriver här, om jag vill kunna h a kontakt me alla ..:(
    Stort problem

• bröllopsängeln

Vi har friat båda två :) Men vi friade långt innan förlovningen egentligen...lite knasigt men ja..

• bröllopsängeln

Eftersom alla datum tydligen skaffat egna trådar så tänkte jag man kunde samla alla här så man kan hitta dem lätt. Fyll på med era trådar här.(kopiera och klistra in)

5 majtråd finns här

12 majtråd finns här

19 majtråd finns här

26 maj tråd finns här www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2110465.html

070505,
    Skogstigern (Stockholm)
    Bens wife (Stockholm)
    070512,
    Söta_bruden (göteborg)
    070519,
    Johans2B (Lysekil)
    Mrs.K (Stockholm)
    070520,
    Fröken lycka (Borås)
    070526
    Lucky_bride (Linköping)
    Bröllopsängeln(Stockholm)

• bröllopsängeln

hej alla! Nu har vi träffat "toasten";) vi verkar ha samma tankar så det blir nog bra, har även bokat lite skönhetsvård inför bröllopet. Ska bli skönt att få skämma bort sig lite *lääängtar*

• bröllopsängeln

Skogstigern: Tar det lugnt!!:-0

• bröllopsängeln

oj det gick iväg för tidigt...lugnt om man ända kunde det. Jag har suttit och knutit 140 knutar och klippt band som vi ska ha till våra program, funderat på tårtval,och annat praktiskt. jag tycker det är nu allt börjar ta fart på allvar men det är väl olika för alla. Vi stressar mest med programmen nu och så har jag börjat tvivla på min klänning så det tar upp rätt mycket tankeverksamhet just nu :)

• bröllopsängeln

Hihi det e så roligt ni ligger alltid typ en månad före med alla grejer ni fixar med. WC-korgarna har vi inte börjat fundera på ännu men det kommer det kommer

Däremot har vi börjat stapla runt hemma i något som ska likna vals, jag vet inte jag jag föreslog att vi ska dansa tryckare istället Bättre med en fin tryckare än en stapplig vals, eller vad säger ni??

• bröllopsängeln

jaa man borde kanske ta lektioner men vi får se vad vår budget tillåter. Till dess stapplar vi vidare några kvällar Hur mycket lägger ni på era bröllop vi lägger ca 120 000 som det ser ut nuuu. Hade tänkt 100 000 men det har redan dragit över, dyrare ringar än tänkt osv..men vi får lite hjälp me så det går nog ändå:)

• bröllopsängeln

hahaa jag har mest drömt drömmar som är sådana att jag vaknar upp och har räknat fel på månad. Typ det är inte alls den 26 februari utan faktiskt den 26 maj och jag måste springa till kyrkan och ringa och fixa allt som inte är ordnat ännu och sitta och skriva placeringskort samtidigt som jag fixar håret typ. Men det var nog senast i februari jag hade sådana drömmar Inte drömt om snö ännu men vem vet det kommer säkert...

Annars har int e så mycket hänt på bröllopsfronten i helgen, borde ha kollat att underkjolen är bokad och köpt underkläder och gjort lite pyssel. Men vi orkade inte :)

Svar på tråden Majbrudar 2007, ny tråd (nr 4)