Majbrudar 2007, ny tråd (nr 4)
nää det trodde jag verkligen inte att man kunde bli då är ju alla upptagna med familjer..men såg en tråd om påskfrukost på möhippa så kanske någon som blir det ändå...hjälp..nervöst.
nää det trodde jag verkligen inte att man kunde bli då är ju alla upptagna med familjer..men såg en tråd om påskfrukost på möhippa så kanske någon som blir det ändå...hjälp..nervöst.
är det ingen som planerar sitt bröllop längre eller är ni klara redan?;)
Vi har massor kvar att göra så jag har inte tid att fundera på husdjur precis
Vi har beställt blommor och ordnat lite presenter åt inblandade.
just nu funderar vi på tårtans sammansättning men vi har hur mycket som helst kvar att göra. Förstår inte hur ni hinner med allt. Har provat viner och champange tre dagar för att se hur festens dryck blir, ordnat gästbok, och lite smått. Men massor av stora saker kvar att ordna...smått stressande. Men det är ju 50 dagar kvar också...
Glad påsk!!!
Har inte så mycket att rapportera just nu utan försöker läsa i kapp:)
hej allihopa! här går det undan med allt har nu valt frisyr- tror det blir jättefint. Har valt en tårta och vi bjöds på ca 8 bitars tårta som smakprov Gott!
Har äntligen hittat underkläder också..oj vad svårt det var att hitta något som passade. Ju mer man blir klar med desto mer tycker jag man kommer på att behöver fixas..hjälp hur ska man hinna.
startade den här tråden så man inte ska missa någons möhippa Skriv när ni hippats och vad ni gjorde i den tråden så har man allt samlat på ett ställe, kan ju skriva här med men det blir säkert mer överskådligt så. Så den som blivit hippad redan- skriv:)
www.brollopstorget.se/Forum-1-11/m2229130.html
Bens wife: Åh vilken kul hippa du verkar ha haft. Hoppas andra fyller på med berättelser i samma tråd:)
Ahaaaa ni har gjort så att han väljer buketten vad mysigt med en gammal tradition sådär. Jag valde buketten själv jag efter mycketmycket velande hit och dit:)
hihi men planera kan man ju göra lååångt innan. Det vet jag många som har gjort så det betyder ju inte att det är snart det blir av för det:)
Vi har bokat hotellrum för länge sedan vi har några alternativ att välja mellan också
hej på er allihopa! Toakorgssaker är inhandlade och lite tyg till näbbarnas klänningar som det ska sys band av...
Pennor att skriva i gästboken med är också inhandlade(svarta sidor kräver specialpennor)presenter till värdpar och två näbbar är också klart. Just nu är fokus lite överallt på en massa smått som man kommer på att behövs:)
Här är min hippa som var i förrgår
www.brollopstorget.se/Forum-1-11/m2229130.html
åhhh lyllos er mindre än en vecka kvar!! bara några dagar..väntar med spänning på era berättelser och fotografier...starta en giftaberättelser tråd sen för alla majbrudar så får vi det samlat precis som i hippetråden vet ja
Massa med lyckokramar till de majbrudar som gifter sig första majveckan
Hej och grattis till alla er som gifter er idag!! Bara tre veckor kvar för mig nuu..gulp...
här har vi haft panik idag eftersom m2bs byxor antagligen inte kommer hinna fram till bröllopet då de varit slut på lagret hur länge som helst och bara lovat att de ska komma nästa vecka och nästa osv...så idag hittade vi ett par reserv utifall de andra inte hinner fram:)
och till råga på allt så är min frisör sjukskriven i tre veckor så nu ska en människa jag aldrig träffat färga och klippa mig nästa vecka..menmen man blir ju gift med grönt hår också om det skulel gå så illa;) Ser framför mig hur han står med kavaj men utan byxor och jag med grönt istället för blont hår...
Annars har vi ägnat dagen åt att köpa presenter till alla i brudföljet och att komplettera blombeställningen med detaljer:) Ikväll ska vi valsa lite tänkte vi :)
tänk om två veckor så börjar man nog känna sig trött vid det här laget...*myser vid tanken* Idag har jag passat på att pyssla med allt som fanns att göra för m2b är på svensexa...tråkigt och tomt här hemma:(
nu är även jag gift
Här kan ni läsa om vad som gick fel och vad som gick rätt
www.brollopstorget.se/Forum-1-23/m2317928.html
GRATTIS ALLA ANDRA SOM JAG MISSAT ATT GRATULERA!!!