Inlägg från: Skogstigern |Visa alla inlägg
  • Skogstigern

Majbrudar 2007, ny tråd (nr 4)

God kväll alla brudar!

Denna kvällen är det hockey (tror jag) på tv så jag sitter återigen själv i datarummet. Jag håller på att förbereda en shoppingrunda imorgon, ska till Kista med min tärna och handla lite.

Det jag har hittat hittills är ett antal skor att titta på, nog för att jag redan har ett par men jag ska ha ett par gräsmatte-vänliga dojjor också. Kanske dessa: www.skopunkten.com/product.aspx (nedröstade av sambon...)
    Eller dessa: www.bianco.com/collections/product_description.html
    Eller: www.bianco.com/collections/product_description.html
    Eller: www.dinsko.se/o.o.i.s/924

Det finns ju miljoner läckra skor!!

Vi ska shoppa underkläder också, har ni några bra tips? Jag är ute efter en axelbandslös gul eller cremefärgad BH, eftersom jag "bara" ska ha transparent spets på livet. Funderar på en sån där Freebra, någon som har testat?

Sedan ska vi handla saker till toakorgen också, det ska bli kul! Och lite annat smått och gott, jag brukar aldrig ta mig från gallerian utan minst 10 kassar...

• Skogstigern

bröllopsängeln: Tack för dina värmande ord igår. De var välkomna!

Ang det där med ringarna så har jag min så nära handen som möjligt, den har bildat en liten grop i huden så den sitter där den sitter. Jag skulle nog tycka att det var jobbigt att gå med ringarna för nära knogen, då slår mitt lillfingers "knoge" i ringarna!

• Skogstigern

God kväll alla!

Ojoj vad jag har shoppat idag! Vi hade med oss min yngre dotter också, hon är snart 6 år och MYCKET vetgirig. Har aldrig sett min tärna skratta så mycket som idag...

Vi började med en skorunda, provade massor med halvfavoriter men så när vi kom till Din sko hittade vi rätt:
    Mina (tro't eller ej, det är barnskor!) : www.dinsko.se/o.o.i.s/924
    Tärnans: www.dinsko.se/o.o.i.s/924
    Mina dojjor är så läckra, kommer att passa perfekt till klänningen! Och tärnans skor är i exakt rätt nyans, de blir jättesnygga på henne!

Sedan shoppade vi underkläder, jag hittade en jättefin axelbandslös hudfärgad bh på Triumph. Den finns på engelska hemsidan under Curves, Fashion Curves.

Därefter gick det utför... Klänningar, kjolar, tröjor, strumpor, trosor, koftor, nattlinnen, det stod inte på listan men hittade hem ändå! Fast allt var till barnen. Själv hittade jag "bara" ett linne och en gul bh med trosor på HM.

Min sambo kommer att lyncha mig!! Det är underbart att shoppa!!

• Skogstigern

Slottet: Underbart att du vågade säga nej!! Heja tjejen!!

Förstår att du har dåligt samvete, jag kan bara trösta dig med att det kommer att bli bättre vartefter du vänjer dig vid att våga säga ifrån. Men det är jättesvårt i början.

Jättekram!! (med risk för att låta som fyra spädbarns-tv-figurer...)

• Skogstigern

Johans2B: Jag skulle handla saker till toakorgen idag, men glömde det... Får nog åka till Kista nästa vecka igen!

Vår bruttolista innehåller följande:
    Strumpbyxor, tamponger, bindor, Alvedon, Ipren, Gaviscon eller Rennie, plåster, deo-spray, hudkräm/handkräm (något krämigt), vaseline, tuggummi, nagelfil, nagelsax, nål & tråd (genomskinlig), säkerhetsnålar, Plackers. Om det är något mer som gästerna vill ha får de väl åka bort till Ica...

• Skogstigern

Beach: Du klarar det säkert utmärkt, vi peppar dig imorgon!

Just nu sitter jag och filar på ett linne och string-trosa med eget tryck, tänkte överraska med det efter bröllopet. Antingen som nattkläder eller morgonen efter. Det ska stå Fru Lindell och ha någon liten gullig figur på!

• Skogstigern

Jag hittade en sajt som heter www.spreadshirt.net men det blev lite väl dyrt där. Så det får bli någon annan variant där jag nog stryker på bokstäver. Eller så finns det väl någon klädbutik där man kan trycka? Det kanske skulle vara något!

• Skogstigern

Kul att du gillar idén, jag gör det också!

Han kommer att bli så mycket gladare om jag har gjort såna kläder än om jag kommer i en negligé, dessutom kan jag gärna använda linnet med stolthet i sommar!

• Skogstigern

beach: Jag vet inte om Way har försvunnit helt (det var den butiken jag tänkte på också). Enligt deras hemsida har de butiken kvar i Västermalmsgallerian men den finns ju inte där längre.

Finns det några andra butiker där man kan trycka sina kläder?

• Skogstigern

Slottet: Vad kul det låter med hippan!! Jätteroligt för dig!

Jag är ganska säker på att det inte blir någon hippa för min del, dels så är det andra gången jag gifter mig och dels så är det nog inget min tärna tänker på. Skulle jag bli hippad skulle jag bli paff! Men jag vet om min sambos svensexa, törs inte skriva något om den här bara...

Svar på tråden Majbrudar 2007, ny tråd (nr 4)