Inlägg från: Johans2B |Visa alla inlägg
  • Johans2B

Majbrudar 2007, ny tråd (nr 4)

Vad aktiva ni är på dagarna tjejer. Har lite svårt att hinna med BT nu när det är supermycket på jobbet...

Har precis haft en mysstund och kikat på Wedding Planer. En riktig tjejfilm. Vore det inte för att det snart är dags hade jag nog inte gillat den lika mycket...

När vi träffade prästen så pratade han om att vigseln med 3 egna sånger och 3 psalmer skulle ta 30 min drygt, max 45. Så det kör vi på.

• Johans2B

Lena+Mattias=sant.

Du har mail, hoppad du kan läsa filen. Den är gjord i Publisher.

Om inte säg till så provar jag att spara om den.

• Johans2B

Har fått beställt vår tårta idag. Vi skall dock få prova skillnaden på sugerpaste och vit marsipan innan vi är helt klara med den...

Har även fått bokat tid till att fixa mina naglar. får se om jag lyckas spara ut egna eller om jag får bygga på.

Har även fått bokat in ett nytt möte med vår kock/catering, för en sista avstämning.

• Johans2B

Bens wife,

Låter som du fick en jättemysig hippa. Va kul. Själv så går jag här och väntar...tror att det blir något till helgen...

• Johans2B

Bens wife,

Vad kul att han valde buketten. jag har nog som så många fler gjort det själv...han har varit med och tyckt men inte fått bestämma själv.

• Johans2B

Nu har vi fått gjort vår bordsplacering. Gick riktigt smidigt. Trodde det skulle vara klurigare.

Sen så håller vi fortfarande på med gästkommentarerna...det tar tid och inspirationen är inte alltid på topp.

nu är det inte långt kvar...börjar bli lite nervöst! Men kul, längtar.

• Johans2B

Hej tjejer

Jag tycker du skall bjuda dem, bäst är ju att vara ärlig från början. Kan ju bli lite pinsamt om det kommer fram annars.

Jag har ett par jobbarkompisar som jag ångrar att jag inte bjöd. Men vi var tvugna att dra gränsen nånstans. Men ännu surare blev det ju av att många i min släkt inte kommer....Men vi har valt att inte komplettera listan.

Jag tror skarpt på en hippa till helgen. M2b säger/verkar lite lurig ibland och sen vet jag ju att han får sin helgen efter. + att ett par kompisar åker bort och kommer hem precis till bröllopet.

Idag har vi haft vår första valslektion. Jättekul. Men vi får nog göra om planerna på en "show" med flera olika danser...Vi klarar nog max vals och bugg. Men kul var det.

• Johans2B

Slottet,

Jag har nog inte tänkt hålla tal till honom. Har nog svårt att göra det utan att fälla för många tårar. Är så gott som 100 på att han inte heller kommer göra det.

Vad vi funderar på är om vi skall säga ett par ord i slutet av middagen och gratulera ett par kompisar som firar 5 år bröllopsdag på vår dag. Vad tycker ni? Eller blir det konstigt?

• Johans2B

Lena + Mattias=sant
    Hej, har du texten du tänkt läsa på er fest? Är precis hem kommen från festen med mitt jobb, därför lite krånglig läsning....tror jag kan räkna med möhippa på lördag oxå, fast då från kompisarna. Imorgon skall jag testa uppsättning plus frísyr....

• Johans2B

beach
    Tycker oxå at du gjorde helt rätt.

Svar på tråden Majbrudar 2007, ny tråd (nr 4)