Bjuda studentvänner 700 km bort?
tror jag kan förstår dig.. våran sits kommer vara lite tvärtom...jag har många vänner och de flesta vi umgås med är från början mina nära vänner... jag har verkligen försökt stå på min m2b att han ska tänka efter ordentligt om det inte finns någon gammal vän han vill bjuda.. jag vill inte att de ska se ut som att han inte har några vänner..
jag tycker inte du ska vara rädd att bli avvisad. beräatta för dina vänner som du "lovat" att ekonomin inte håller å att du gärna (om du vill de) vill att de ska komma ovh meddela dem i tid så de kan spara...
själv har jag svårt att förstå varför man ska betala någons resa.. men alla är vi olika...
bjud du dina vänner och om de inte kommer eller inte kan acceptera att du inte har råd att betala resan så är de inte riktiga vänner enligt mig... bjud även hon i sthlm du ska inte behöva betala resan...
sedan ska du strunta i vd hans släkt tror om dig det är inte de viktiga utan de viktiga är att du vet hur saker och ting ligger till och att din m2b vet det..
förresten kul med en ung brud.. ja e sj 21 år... prara på msn kanske?