Inlägg från: vårbrud2008 |Visa alla inlägg
  • vårbrud2008

September 2007 Nr 3

Tossi
    Vi har inte bestämt datum än så jag återkommer förhoppningsvis efter helgen med ett korrekt datum.
    Vi siktar i alla fall på i början av månaden.

Vi har inte bokat något eftersom det blev ändrade planer. Börjar känna mig lite stressad. Börjar förhoppningsvis efter helgen med allt som ska bokas.

• vårbrud2008

Nu har vi äntligen bestämt ett datum. Det blir den 1 september. Ska ringa och boka kyrka och festlokal i morgon. Hoppas på det bästa.

• vårbrud2008

Nu har jag ringt pastorsexpeditionen och det ser lite kämpigt ut i början av september.
    Kan gå om vi vill gifta oss 14.00 så nu ska jag och sambon ta en funderare till. Måste kolla med festlokalen också.

• vårbrud2008

Jag kommer antagligen att köpa en tunn sjal att ha om axlarna eftersom jag annars kommer att vara bar.

• vårbrud2008

Jag väntar på min klänning från 1koo och det ska bli så spännande....

• vårbrud2008

Nu har vi kollat på festlokalen och det ser bra ut. Vi ska fundera några dagar och sen bestämma meny. Har bokat in några träffar med kocken och ansvarig framöver så nu börjar det lika något.

• vårbrud2008

Själv sitter jag och gör små askar som varje gäst ska få som present, med något gott i tror jag.

• vårbrud2008

Eriks tjej
    Inget svårt når man väl har kommit in i det. lite pilligt dock.

• vårbrud2008

Hej alla!

Nu har jag äntligen bokat kyrkan. Vi gifter oss den 15 sep klockan 15. Har dessutom preliminärbokat festlokalen, bestämt tider för möte med kocken och beställt klipptid hos frissan. Nu börjar det äntligen hända saker här och det är ju kul.

• vårbrud2008

Jag har föresten tänkt ha kashmirsjal till min axelbandslösa klänning.
    Funderar på det där med regn....
    En kompis till mig sydde en regnkappa av duschdrapperier för sökerhetsskull, men behövde aldrig använda den.

Svar på tråden September 2007 Nr 3