Inlägg från: Eriks tjej |Visa alla inlägg
  • Eriks tjej

September 2007 Nr 3

Vi har helt klart nu med kyrka, festlokal (de fixar mat och tårta oxå, och vi sover där på bröllopsnatten), fotgraf, tärnor, marskalk och toastmastrar. Men jag tycker det är kul att "suga lite längre på karamellen" så jag vill helst vänta ett tag med klänning och sånt. Hoppas oxå kunna gå ner en del i vikt. Våran festlokal vill att vi ska ha OSA innan midsommar, mest för att de ska kunna boka hotellrummen tror jag, men det känns supertidigt! Får nog försöka förhandla lite med dom... Funderar just nu mest på musik till vigseln, vad tror ni om at ha Andreas Jonssons "A little bit of love"? Antingen som solosång eller utgångsmarch. Den är ju så glad och härlig!

• Eriks tjej

MochM
    Jo, det är ju sant. Får väl börja kolla runt snart. Det verkar ju väldigt billigt att beställa från 1koo och deras klänningar är verkligen jättefina, men är det inte lite läskigt att inte kunna prova klänningen först?

• Eriks tjej

Låter gott med chokladöverdrag! Och fruktigt och choklad tycker jag är en superkombination! Ursäkta en dum fråga, men vad är det egentligen i mousse?

• Eriks tjej

Usch, känns som om huvudet håller på att sprängas av allt bröllopsfunderande... Hade precis vant mej vid att det verkligen är hög tid att bestämma klänning och hade tänkt koncentrera mig på det. Men så vill toastmastern att vi ska träffas och prata om festen, och M2B undrar vad jag tycker om hans förslag på bröllopsresa. Måste försöka bestämma mig för vilka jobbarkompisar jag vill bjuda oxå, och vilka jag kan låta bli att bjuda utan att orsaka ett tredje världskrig! Och mamma frågar om allt mellan himmel och jord. Suck, varför rymmer vi inte bara?

• Eriks tjej

Låter skönt att pyssla med något konkret. Är det inte svårt att göra askar själv?

• Eriks tjej

Ölandstok: Vi kanske får börja med nåt redan nu för att hålla nerverna i styr, inbjudningskort eller nåt. Ska bli så skönt när man verkligen kan börja bestämma saker ordentligt! Nä, nu är det nog bäst att sova, så jag orkar jobba imorgon. Godnatt!

• Eriks tjej

Vi ska åka häst och vagn mellan kyrkan och festlokalen.

• Eriks tjej

Idag var jag och provade klänningar, superkul! Ska tillbaka med m2b om ett par veckor, kan knappt vänta...

• Eriks tjej

Billa: Jag gillade alldeles för många klänningar, kan inte välja! Men det lutar nog åt en Nixa 7100, trots att det inte alls var en sån jag hade tänkt mej innan. Så det kan bli!

• Eriks tjej

TigerLinn
    Hittade du klänningen med stort K? Får man veta vilken? Nyfiken!

Svar på tråden September 2007 Nr 3