Inlägg från: Billa |Visa alla inlägg
  • Billa

September 2007 Nr 3

Louise14 , Grattis!!!
    Spännande med en bebis! Blir det första?!

Jag har klänningen klar! Är supernöjd!

Har faktist ingen större koll på vad som är kvar...hmmmm.... men jag å blivande maken ska ta oss en kväll å gå igenom ALLT! Försöker bara få igång honom, han är jämt så trött på kvällarna! Kanske kan ta det i helgen!!

• Billa

Nu har vi börjat kolla på musik i kyrkan! Vi ska iaf. ha två trombonister som ska spela! Min syrra å hennes förra lärare! Dom är grymt duktiga båda två så det ska bli skoj! Jag har skrivit om en låt så den ska passa för två tromboner, feather theme från forrest gump! Älskar den låten!
    sen ska vi bara komma på resten av låtarna! Hehehe!

• Billa

Vi kommer ha ett liveband. Det är en oktett från orkestern som blivande å jag är med i! Dom spelar gammal hederlig dansmusik (notera, INTE dansband utan dansmusiken som fanns innan dess) Så det blir lite jazz, lite blues å lite visor!! Senare mot 11-12 snåret så blir det dator!

• Billa

Jag vill ha min vanliga vinterjacka. den är i svart fuskmocka med ljusbrun fuskpäls på krage och ärmar. Min mamma blev totalt tokig när jag sa det. Man kan ju inte ha svart menar hon! Jag anser att jag jag ha en klänning med knallgrönt broderi på så kan jag väl ha en svart jacka?! Den är ju fin?! Behövs bara fluffas till med pälsen och sys in så den passar perfekt! Den är inte det minsta sliten å så! Vad tycker ni?! Är det ok med svart (FIN! ) vinterjacka?!

• Billa

Mamma hotar med att komma i rosa sparkdräkt om jag tar den jackan! Hahaha! Vore skoj att se!!!

• Billa

Nu har sambon fixat hindersprövningen och namnbyteslappen! Iiiih! Snart kan vi skicka in hindersprövningen! Och efter många om och men så har vi bestämt efternamn! (vi har diskuterat detta i typ två år!!) Känns toppen!!
    Har även gjort våran kaketopper nu! Den är skittuff!!Gjorde den i cernitlera! Blev så snygg! Ska se om jag kan pilla in en bild nånstanns!!

• Billa

oj! 45 pers på listan! Tufft! Det blir härligt i september då!

• Billa

Hehehe! Det är lugnt!
    Mannen är en klarinett och "jag" är en flöjt med kjol! (vi spelar de instrumenten)
    Den tredje figuren är våran hund som föreställer en åttondelspaus och en åttondelsnot( svår även för musiker att se)

Dom är gjorda av cernitlera!

När min pappa såg dom trodde han att det va nån slags fallossymbol! (mamma skämdes något då!!)

• Billa

Hahaha! Va taskigt! Min pappa blev utslängd ur sin orkester! Två gånger! Han spelade oxå fiol!
    Förstår inte hur pappa kan vara så omusikalisk, farfar va yrkesmusiker en tid!

• Billa

strultan, vi gifter oss oxå där! Fast 15/9 ! Kul! Ska ni ha festen i byggdegården?!

• Billa

Tossi, den va ju skitsnygg! Udda skurning i uringningen å runt! Tuff!

Jag har beställt min vigselring nu!! iiiih!!!
    Blír specialgjord av Bronsil i munktorp! Jag slängde fram massa idéer och smeden förklarade vad som gick å inte gick å göra! Så det blir en ring i rött guld med tre st diamanter varav den mittersta blir en grön diamant! (såååå snygg) Och på sidorna så blir det en g-klav på vardera sida av stenarna i vitt guld som kommer stå ut lite från ringen! Nån som fattade?!?!
    Jag är såååååå nöjd! Han har massor att göra just nu så den blir inte klar förrns 10/8 men det är ju lugnt! Jag lääääängtar!!!

• Billa

Tossi, den går på 5000. Tycker jag den är värd eftersom jag ska ha den hela livet! Sjukt bara att ringen kostar dubbelt så mycke som jag gav för klänningen!

• Billa

Tossi, nä, förhoppningsvis bara en dag! Kan kanske ha den som maskerad klänning sen?! Eller göra ett par fina gardiner?! Hihihi!

• Billa

MrsMe och Eriks tjej, Jag kan tipsa om en comunity på internet. www.funbeat.se
    Där finns det massor med bra tips och grupper som peppar varandra att gå ner i vikt/träna mer/äta bättre. Igentligen vad sok hellst som har med träning att göra! Jag är med där och jag har verkligen kommit igång med min träning sen jag gick med där!
    Mitt mål är att gå upp 10 kg till bröllopet! Jag kommer inte lyckas med alla kilon, men några iaf. ! Har hittils gått upp 2 kg på tre månader så jag kanske kan lyckas med 3 kg till!

• Billa

Jupp, bygger muskler och tränar kondition för att öka min ämnesomsättning! Äter mer nu så det går åt rätt håll! Det är faktist jättesvårt att gå upp i vikt! Men jag behöver det, har aldeles för stor undervikt nu!

Svar på tråden September 2007 Nr 3