• Rat

betala för sex

Min betalade mina mini piller för ett helt år och gick och hämtade ut dom också, för jag mådde inte bra. Måste tillägga att han inte alltid varit så generös....men den här gången fick han betala. Vi har varit ihop i många år och skulle jag räkna ihop alla konstnader skulle det bli mycket pengar jag "lagt ut" för sex, så jag försår vad du menar Safira. Din kille kan väl betala nästa gång om du stör dig på det

• Rat

Tror man kan störa sig på såna här saker om man upplever att ens kille har lite svårt att ge överhuvudtaget. Då menar jag på ett känslomässigt plan också. Själv har jag haft olika sorters förhållanden vad det gäller ge och ta, både känslomässigt och ekonomiskt. Att sträva efter millimeterretvisa handlar nog alltid om något annat tror jag, men det var nog inte det du menade heller va.........
    Lycka till Safira!

• Rat

Mycket klokt talat Fea. Instämmer

• Rat

Tycker absolut inte att det var "löjligt" att starta upp en tråd för det här ämnet. Det visade sig ju vara en riktigt "het" potatis
    Vi kvinnor ska alltid vara så snälla, förstående, överslätande och nöjda. Tycker gott vi kan kräva lite mer på de flesta plan. Fram för lite mer missnöje säger jag! Sen kan det ju se väldigt olika ut i olika förhållanden så klart. Grunden måste ju vara att det känns som om man respekterar varandra och då ingår både stora och små saker att fundera över ibland. Heja Safira!

Svar på tråden betala för sex