Deoderanter
Just nu kör jag med Dove invisible deostick. Jag tycker stickvarianten är sååå mycket bättre än alla roll-on etc. Rexona blev jag tvungen att överge då deras deo luktade LAKRITS. Urk. Jag klagade och fick ersättning :)
Just nu kör jag med Dove invisible deostick. Jag tycker stickvarianten är sååå mycket bättre än alla roll-on etc. Rexona blev jag tvungen att överge då deras deo luktade LAKRITS. Urk. Jag klagade och fick ersättning :)
Hmm..då tar du på för mycket av produkten om det blir rester. Det ska bara vara ett tunt lager, ett drag räcker! Jag har sluppit alla förstörda plagg tack vare stickdeodoranterna, förr använde jag såna med "kräm" som man skruvade/klickade fram eller roll-ons vilket ledde till fläckar.
Folk är ju så olika, jag antar att det enda du kan göra är att prova dig fram. Glöm inte bort att du får pengarna tbx för produkten om du inte är nöjd! Det är bara att kontakta företaget.
Håller med om att man blir "immun" mot deon efter ett tag, därför brukar jag varva mellan sorterna. Rexona och Dove gör bäst stickdeos tycker jag.