Inlägg från: vixen not a tramp |Visa alla inlägg
  • vixen not a tramp

Bantningshysteri och mirakelkurer

Låter nästan som Anna Skipper skulle ha skrivt detta!

Sen ska vi komma ihåg att det går svängningar och trender i allt. Just nu anses smör nyttigt tex. Det enda man egentligen kan lita på är att förbränna mer än man fyller på, precis som du skriver.

Sen blir ju alla saliga på sin tro, för vissa fungerar pulver och kurer jättebra, antingen som en kickstart eller under en längre period. Huvudsaken är väl att man själv är nöjd och får de resultat man vill ha! På lång sikt, inte bara på kort.

• vixen not a tramp

Jag trodde inte du var Anna Skipper!

• vixen not a tramp

DET tror jag med, alltså att det är en kombination av flera faktorer!

• vixen not a tramp

Jag vill oxå svara:

Vi har oboy hemma, drickes kanske...två gånger i halvåret. Varför vi har det hemma? Det KAN vara gott... Har dock övergått til ren kakao och lite socker och det dricker jag kanske...fyra gångr i halvåret.

Ketchp: Otroligt sällan, typ samma som med oboyen, slängs innan den tar slut.

Sylt: Alltid hemmagjord av lingon, svartvinbär, eller äpple (mos då). På gröt, dagligen. Känns inte så onyttigt. Den innehåller visserligen socker, men lite. Jag fullkomligen avskyr lightprodukter!

Kan tänka mig (teoretiskt) att byta ut moset mot rivet äpple om jag inte var så lat när det kommer till rivjärn och meckigheter på morgonen. Gillar mitt mos!

• vixen not a tramp

Thats me, a big tease!

• vixen not a tramp

Nu kan jag ju bara tala för mig själv, men jag är inget barn...

• vixen not a tramp

Jo, jag har alltid misstänkt att just DU trodde det och kände därför ett trängande behov av att avslöja hur det verkligen ligger till!

Svar på tråden Bantningshysteri och mirakelkurer