Inlägg från: Viola2007 |Visa alla inlägg
  • Viola2007

Uthyrning av vita duvor i Stockholm

Jag är så glad att ni tar upp det här...
    Jag vill nämligen oxå ha vita duvor på mitt bröllop och hade ingen aning om var jag skulle börja leta.
    Trollsländan - Helt otroligt vad vackra ni var?? Vilken fin klänning o slöja...
    Duvorna var super vackert... Precis som jag tänkt mig. Har du tips på var jag kan vända mig?? Skulle bli så tacksam...

• Viola2007

Trollsländan - Jag är så inspirerad av dina bilder...
    Har du lust att dela med dig av vart du köpte din slöja, samt var du fick din blombukett gjord???
    Jag har min klänning ordnat, men behöver som sagt slöja och hade tänkt mig en som din... Skulle bli sååå tacksam on du ville hjälpa mig. :o)))

• Viola2007

Trollsländan - Nej, verkligen inte... tycker att du hade en super romantisk stil. Som sagt, verkligen inspirerande... Du måste känna dig super nöjd! Passar på att fråga dig om din klänning också... Vart du köpte den och pris?? Jag har visserligen min klänning klar, men man e ju lite nyfiken ändå...Tack för ditt svar förresten....

• Viola2007

Shiit´vilken rolig bild... D e ju inte riktig så man hade tänkt sig... hahahaha.

Trollsländan -
    Har du möjlighet att lägga in en separat bild där din blombukett syns bra?? Jag bara älskar den...Skulle vilja visa den till min florist...
    Skulle bli evigt tacksam ;)
    O va´roligt att du har en klänning som e så pass unik... Annars skulle väl alla springa o köpa den efter ditt fina bildspel... Hihi!!
    Min klänning e köpt i Tyskland och tror inte heller att den finns i Sverige... Lite roligt faktiskt... Känns lite mer speciellt så...

Ha d´så länge...

• Viola2007

Trollsländan -
    Jag hittade bilderna... Tusen tack för att du e så hjälpsam! :)

Svar på tråden Uthyrning av vita duvor i Stockholm