Göteborgsvarvet
Någon mer som ska springa GbgVarvet den 12 maj?
Någon mer som ska springa GbgVarvet den 12 maj?
Men sambo står för de galenskaperna
Norrsken
Håller med! Min pojkän säger att han ska springa Gbgvarvet. Hur många tror du som lyssnar på honom? Han tränar två ggr/ på gym. Kanske ska börja tränings-springa NU. :?
Hur går det för din sambo o hur går det för dig, c_t?
Muffinstönt: Hehe, låter som din sambo kanske ska köra ett träningsryck nu då i två månader
Min sambo har sprungit Göteborgsvarvet 5ggr och Lidingöloppet 1 gång. Han är alltid ute och springer, åker skidor, gymmar, tränar jujustu eller rinkbandy. Så jag tycker snarare att han ska strunta i Göteborgsvarvet pga att han tränar och är borta för mkt
Oj!
Din är alltså tvärtemot min, tränar FÖR mkt. ;):D
Han har sprungit gbgvarvet förut. Men det var lääänge sen. 2-3år sen. Jag tycker också det är onödigt och jobbigt. Vi kan istället sitta där vid slottskogen med picknik och heja på alla andra. :?:D
Min typ av träning. HAHAHA!!!
Muffinstönt: Min sambo är så jäklans galen att han minsann tänkte springa Göteborgsvarvet när han hade körtelfeber! Jag fick praktiskt taget binda fast honom hemma för att han inte skulle åka ner dit och min moster som är sjuksköterska skällde ut honom efter noter
Picknick i Slottsskogen är helt klart min grej, tyvärr har vi inte råd med att jag åker ner i år heller... Egentligen har vi inte råd med hans oerhört dyra springintresse (Varvet alltså, avgiften + tågbiljetter = nästan 2000kr) överhuvudtaget, men jag har inte en chans att stoppa honom.
Herregud" Din karl ÄR verkligen galen.
2000kr för att springa... *skakar på huvet*
2000kr är iofs "billigt". Min har golf. Detta året skulle han betala 10 000 (!) :o i årsavgift. Tur nog fattade han hur sjukt dt är och valde en billigare klubb. Men ändå!
Jag vet, han ÄR galen. Helt crazy
Och ja, golf är en jäkligt dyr sport faktiskt... Så även om min sambo är dyr i drift så är jag glad att han inte valt till golf också. Det är han som tur är helt ointresserad av
Din sambo måste ha väldigt bra tid om han springer så mkt. Min kompis sprang för första gången förra året. Hon hade strex innan 2h TROR jag. Det var kort tid tyckte jag.
Min sambo springer på 1 timme och 35-40 minuter. I år har han som mål att springa på 1 och 30.
Min sambo ska me spinga gbg varvet!
Dessutom ska han springa NY maraton i november. Det är galet, även om det ska bli galet kul o åka till mitt drömland
Jag har lovat att ta hand om plånboken
Kajsa
Haha! Då förstår jag varför du supportar honom till 200%. Skulle jag också gjort! :D
200% räcker inte det finns ingen gräns
Ska bli jätte kul faktiskt!
Jag lovade i fyllan och villan att jag skulle springa *dum som man är*
Men nu tränar jag förfullt! Det är riktigt roligt.
Min m2b bara skrattar, fast idag kommenterade han min numera mycket vältränade rumpa så det kanske inte var så dumt att tacka ja till det där loppet ändå
Vi spelar golf och visst är det dyrt men det är också så otroligt kul!
Vi kan dessutom tävla på lika villkor och det gillar jag!
Vi ska som vanligt dit i år igen för min man ska springa varvet för gud vet vilken gång i ordningen. Halvmara är kortare än hans dagliga träningspass. Hans egentliga intresse är att springa maraton på amatörelitnivå i Sverige, Europa och USA. Några gånger om året reser jag med honom, och även om omständigheterna är speciella är det skönt att få några dagar för oss själva. Jag brukar passa på att springa i affärer, det är jag vääldigt bra på ... Annars är jag helt vanlig motionär, som just ska ut och springa.
Ska oxå till GBG-varvet för att heja på sambon. Blir hans andra år, själv passar jag på att springa o shoppa i affärer under tiden! Funkade så bra förra året, fick sms med hans tider, så jag kunde lätt räkna ut när han skulle springa förbi på avenyn o gå dit o ställa mig i lagom tid. På så sätt hann jag både se honom o göra något roligt för egen del av dagen! Tråkiga i år är att Eurovision song contest går samma dag, kom på det först igår o jag som är ett stort fan blev rätt så sur över att jag missar det iår....
En månad senare bär det av till sthlm, han ska göra sin debut i maraton, ska blir så spännande o se hur han klarar det!
Själv är jag ingen direkt löparfantast, harvar mest fram på min motionscykel o hästryggen. Men tänkte jag skulle försöka komma ut lite o springa nu i vår, det är ju så skönt att komma ut i naturen!
Jag brukar ofta serva maken och andra löpare med vätska eller ta emot en keps eller nåt dom inte vill ha längre. Ibland på flera ställen under ett lopp, så det blir att springa för mig med. Visst är det praktiskt att få sms-tiderna!! Men jag är ändå alltid så nervös, för jag vet att om maken är bara några sekunder efter sin kilometertid så kommer han att vara missnöjd med sig själv.... Men för mig är han alltid BÄST
Mest beundransvärda är de vanliga motionärerna och alla äldre som springer på långa tider, för dom gör ju verkligen en helt fantastisk insats!
Vi har tittat på många Eurovision i Göteborg för restaurangerna på Avenyn brukar visa dom på storbilds-tv.
Swing
Jag vet inte ens om jag tar mig runt! *s*
Det här är första gången som jag ska springa ett långt lopp överhuvudtaget.
I värsta fall får jag titta på ESC på hotellrummet och samtidigt pyssla om mina stackars ben och fötter