Göteborgsvarvet
Men sambo står för de galenskaperna
Men sambo står för de galenskaperna
Muffinstönt: Hehe, låter som din sambo kanske ska köra ett träningsryck nu då i två månader
Min sambo har sprungit Göteborgsvarvet 5ggr och Lidingöloppet 1 gång. Han är alltid ute och springer, åker skidor, gymmar, tränar jujustu eller rinkbandy. Så jag tycker snarare att han ska strunta i Göteborgsvarvet pga att han tränar och är borta för mkt
Muffinstönt: Min sambo är så jäklans galen att han minsann tänkte springa Göteborgsvarvet när han hade körtelfeber! Jag fick praktiskt taget binda fast honom hemma för att han inte skulle åka ner dit och min moster som är sjuksköterska skällde ut honom efter noter
Picknick i Slottsskogen är helt klart min grej, tyvärr har vi inte råd med att jag åker ner i år heller... Egentligen har vi inte råd med hans oerhört dyra springintresse (Varvet alltså, avgiften + tågbiljetter = nästan 2000kr) överhuvudtaget, men jag har inte en chans att stoppa honom.
Jag vet, han ÄR galen. Helt crazy
Och ja, golf är en jäkligt dyr sport faktiskt... Så även om min sambo är dyr i drift så är jag glad att han inte valt till golf också. Det är han som tur är helt ointresserad av
Min sambo springer på 1 timme och 35-40 minuter. I år har han som mål att springa på 1 och 30.