Inlägg från: Världens lyckligaste! |Visa alla inlägg
  • Världens lyckligaste!

Midsommaraftons brudar 2007 nr 2

Å, vilken mysig tråd!

Jag ska också gifta mig på midsommar - visste inte att vi hade en "egen" tråd!

Vi har precis skickat ut vår inbjudan, äntligen!! Vi har gjort en film som vi skickar ut, lite roligt faktiskt...

Föresten, har ni tänk på er brubukett, vilka blommor som är bra den tiden på året? (ni kanske redan pratat om det här tidigare...)

Och ska ni ha någon "midsommar-tema" på er mat? Vi hade tänk att ha lite sill och tbh till förätt, för att plocka in traditionella midsommar. Hur har ni tänkt?

Kram alla midsommarbrudar!

• Världens lyckligaste!

jenny-maria,

jag ska gifta mig på gotland! Det lät fint med röda och via rosor! Visst finns det i princip alla färger på rosor så års?

klockrent att ha en kompis med catering! Du verkar ha kommit långt i dina planer... jag börjar bli lite stressad att jag ska glömma bort viktiga detaljer! Det är ju en del att tänka på... Ska du göra egna bordsdekorationer, eller låter du en florist göra det? (om du ska ha några)

Jag har tänk mig ett färgtema med grönt och ljuslila, men har svårt att hitta inspiration till hur borden ska se ut...

Svar på tråden Midsommaraftons brudar 2007 nr 2