Inlägg från: evani |Visa alla inlägg
  • evani

Midsommaraftons brudar 2007 nr 2

Hej alla midsommarbrudar! Har tagit mig hit jag oxå, och får lite panik när jag ser vad vi har mkt kvar att göra inför bröllopet!!! Har läst lite i era inlägg... Vi har vigsel/festhäftet kvar att göra bla. Men det mesta är klart, och nu väntar vi på att få resterande svar på inbjudningarna. Det var många som ringde redan samma dag inbjudan kom, och de lät så glada. Det var kul! Ha en bra dag!

• evani

Ngn mer än jag som tänker fixa hår och makeup själv? Isåfall, hur tänker ni se ut?
    Själv ska jag väl satsa på lite naturligare look, men med rött läppstift. Håret brukar jag få till väldigt bra faktiskt när jag rullar upp det på sådana där "självhäftande" rullar, (kommer inte på vad de heter) och fäster det med hårnålar.

• evani

Ja, egentligen, vi kommer ju att hinna... Hoppas jag, vill att allt ska klaffa å inte bli ngn katastrof!

• evani

Fru G: Tackar så mkt! Ja, jag har håret ned till midjan nästan. Jag har självhäftande rullar, sådana där mjuka, de är väldigt tacksamma att använda. Kommer nog att använda både rullar och locktång, då inte rullarna räcker till....
    Vad skönt att ni kommit en till bit på väg!!

Shrek&fiona: M2b och jag bor i Hälsingland och vi gifter oss i Söderala kyrka utanför Söderhamn, du kanske vet på ett ungefär vart det ligger?

Svar på tråden Midsommaraftons brudar 2007 nr 2