Midsommaraftons brudar 2007 nr 2
Såg att vår tråd hade blivit avstängd för nya svar, så jag startar en ny och hoppas att alla midsommar aftons brudar hittar hit.
Nu är det inte långt kvar, börjardu bli nervös?
Såg att vår tråd hade blivit avstängd för nya svar, så jag startar en ny och hoppas att alla midsommar aftons brudar hittar hit.
Nu är det inte långt kvar, börjardu bli nervös?
Jag är också nervös, drömmer också en del konstiga drömmar om att bröllopet inte kommer gå av stapeln. Drömde sist attvi kom fram till att vi inte älskade varandra längre och det största problemet för oss var hur vi skulle göra för vi hade ju precis skickat ut inbjudningskorten. Så himla knäppa drömmar. Men jag försöker inte att tänka på att jag ska gifta mig utan fokuserar på själva vigseln som att det är någon annan som jag hjälper. :)
Välkommen hit midsummer! Vad spännande med ett hemligt bröllop, kan du inte berätta vad ni tänkt å så? :)
Ja visst är det som en bra ideé då slipper man bli så orolig :) Det räcker ju att man komme rvara super nervös dagarna innan :D
Vad mysiga era bröllop låter!! Vi har i stort sätt det mesta klart. Vi har bjudit 84 personer men det blir nog en del som tackar nej. Vi ska bjuda på buffé och dryck till maten sen blir det till självkostnads pris. Just för att undvika att någon blir askalas. Men vi vill ju ändå ha alkohol men i lagom mängder! :D
Jag håller på att banta för att komma i klänningen jag ska ha, den som min mamma hade när hon gifte sig för 28 år sen.Men går inte det så måste jag ju ha en reserv plan. Och jag har hittat en jättevacker klänning med lite rött i, ska se om jag hittar så kan jag länka :D
Jag hade hittat min ring också men så var jag ju ut och tittade på stan och nu vet jag varken ut eller in längre. Att man aldrig lär sig :D Vi tänkte beställa den på nätet också, dom ligger ju nästan 2000 kr billigare på nätet om dom kostar runt 6-7000 i butik så kostar dom runt 4500-5000 :)
Vi gifter oss i en ganska liten kyrka och vi kommer ha festen i en gård som tar max 5 minuter att gå till därifrån.
Haha, så skönt att höra att man inte är själv :D
Hallå alla brudar!! Vad ni har hiunnit skriva mycket! Ska försöka svara på det jag kommer ihåg :D
Välkommen ni nya! :D
Vi gifter oss i Uppsala, på hemmaplan.
Jag har inte heller börjat med festprogrammen, skriver jag då min sambo blir glad att han slipper göra allt sånt jobb och jag blir också nöjd för då blir vi inte osams :D Jag har funderat på om man ska göra i a5 format, visst är väl det de som är halva a4? I lite hårdare papper och sen sätter man fast det med spiral el om man sätter fast med nåt band upp och ner till. Tänkte att det är enklast att skriva ut så, hade tänkt göra i ett stående a4 först med jag är för ointelligent för så avancerade data saker ;)
Jag blir så förbannat tokig på mig själv, jag har idag bara suttit och tittat på nätet och i alla mina tidningar på ringar och klänningar mm mm. Ifall jag inte kommer i min. Och så ska jag kolla om man kan sy på rött tyg längst ner. Kolla in länken, som det är längst ner på klänningen. Skickar den i nästa inlägg
Tror ni man kan sy på så, alltså att en sömmerska gör det-Kika in på klänningen jag ska ha på vår hemsida så kan ni väl säga vad ni tror? Under foton
jeanetteochanton.weddingannouncer.com
Ja jag är lite orolig att den kommer vara lite för kort. Min mamma är 163 och jag är 170 lång. Men hon hade iofs väldigt höga klackar och den släpade ändå. Jag har provat den nu och nu är den för kort men nu drar jag ju ut den över byst, mage och höft, så jag känner jag att jag ev måste ha en reservplan, antingen jag inte kommer i den eller att den blir för kort. Annars är den lagom så vill jag ha den som den är!:)
Vår matsedel kommer vara lite vegetariska saker, då min sambo är vegetarian. Sen blir det kallskuren fläskfile, örtmarinerad kalkon. potatissallader, två olika, pastasallader och vanliga sallader. Sen är det säkert skaer jag glömt, har tur som har en mamma som ska göra all mat och då har hon fått bestämma det mesta med lite hjälp av oss :D