Inlägg från: jeli81 |Visa alla inlägg
  • jeli81

Midsommaraftons brudar 2007 nr 2

Vi ska ha karaoke på vårt bröllop! Har en kompis vars bror har maskin så den ska vi få låna. Har jag inte det kommer många bli förvånade för jag är väl känd bland mina vänner att jag är personen som älskaratt sjunga karaoke :D Så som min mamma säger, du och pappa kommer slåss om vem som ska ha micken den kvällen. ;)

• jeli81

Haha ja det verkar som att vi kommer sjunga ikapp på varsitt håll av landet :D

Ja jag hoppas ju verkligen att jag ska ner i vikt, men nu har jag ju påbörjat atkins idag så nu jävlar om det inte händer nånting!! :D

Och ja precis, jag ska ju ha röda rosor så då matchar det ju :D!!

Kram på er!!

• jeli81

Hej tjejer!!

Jag har panik, vi har inte börjat med häftet än, min sambo bor och jobbar ju på annan ort under veckorna så under helgerna blir det så mycket annat som ska hinnas med. Så jag måste sätta igång snart. Jag har ungefärliga ideér och så men jag ser gärna på ditt midsummer!! Vi tänkte nog strunta i att skriva om alla utan bara skriva typ namn, brudens mamma osv. Känner att jag inte har tid att hitta på en massa till alla :(

Jag tar me rän gärna emot alla tips om häftet och även andra saker!! :)

Kram

• jeli81

Tack midsummer!! Har bestämt att vi ska ha i a5 format ialla fall och göra som en bok med lite tjockare papper. Nykterhetstestet ska vi lätt ha med :D
    Ska nog också be vår toastmadam komma på några frågor vi ska besvara till varandra.

Prova att söka på GI på nätet, så kommer du få upp massor. Jag kör ju enligt atkins el south beach som är en variant av atkins. Jag tror att det är liknande som GI.

• jeli81

Jag uppdaterar med listan när vi är klara, vi ska kolla igenom allt idag när min sambo är hemma!! :)
    Jag var in på en annan tråd och hittade tips om att göra en livslinje, det var ju klockrent, så det ska jag och min sambo syssla med idag!! :D

• jeli81

Midsummer:
    Jag ringde kyrkan förra veckan och hörde hur jag skulle göra med präst och kantor och så. Till mig sa hon att kantorn går på schema och prästen är bokad, vi ska få en kvinnlig präst :) Och prästen skulle ta kontakt med oss ca 1 månad innan.
    Jag tänkte att det var lika bra att ringa så att vi inte missuppfattat varandra :D

• jeli81

Ja men självklart!! :) Jag vet hur det är, jag har gruvat mig för det länge men tog mig äntligen ett ordentligt ryck i kragen :)
    Jag måste försöka få svar av skatteverket om hur det blir med efternamn, hur man gör när man byter efternamn och sen åker utomlands direkt efter. Jag vill inte skicka in den och hindersprövningen förrän jag vet det, och nu är det ju inte alls långt kvar.. Jag börjar bli nervös nu!!

Blir så irriterad på några i min bekantskap som hela tiden påpekar att jag är en bridezilla, men hallå jag gifter mig om mindre än 3 månader och det är väl klart att bröllopet är det som tar upp mest tid.. Undrar hur dom själva kommer bli när dom gifter sig.. grrr

• jeli81

Snart fru G, länka den hit, vill se vad alla bridezillas säger ;) Ja man får ta det med dom man vet är i dom tankarna också! :D

Tack midsummer, lite klokare blev jag nog, men ska ringa och höra ändå så jag inte gör nåt dumt :D

Jag kollade förra veckan på skatteverket och jag höll på att få en chock, ska få tillbaks nästan 11000, vet inte hur det går till, så jag väntar tills jag får papprena för att veta säkert.. Antagligen för att vi btalat räntan på lägenhetslånet, men så mycket, vi är ju ändå två som delar på det.. Spännande att se vad som händer.

Nu ska jag kila ut med päronens hundar som jag är hundvakt åt nu när dom är i Oman.. sen tillbaks till skolan igen.. Kram på er!!

• jeli81

Oj vad mycket svar du fått, kul att läsa alla svar.. :)

• jeli81

Åh vad duktiga ni är!! Jag vill också göra festprogrammen, men jag har ingen ork.. Skolan tar all ork jag har just nu.. Hur ska vi hinna??

Midsummer: vi har gjort 84 inbjudningar, el fler ifall att.. Men en av mina bäst vänner är grafisk formgivare så han hjälpte oss med våra kort, och han hjälpte oss med att skära ut dom i rätt storlek också. Han gav oss det gratis också!! :) Vi fick bestämma allt och han gjorde som vi ville och kom me dlite förslag, som perfekt ju! :D

Svar på tråden Midsommaraftons brudar 2007 nr 2