Inlägg från: jeli81 |Visa alla inlägg
  • jeli81

Midsommaraftons brudar 2007 nr 2

Haha, har chefen sagt något mer om klänningen? :D
    Det har hänt lite saker här, kan berätta senare, har inte riktigt tiden just nu. Det är därför jag inte varit så aktiv på att skriva, har bara läsa på de flesta ställen. :) Återkommer senare idag el imorrn. Hur går det för alla med era planer?

• jeli81

Evani:
    Jag börjar också känna mig rejält stressad, men det ska nog gå, vi har ju egentligen mycket tid kvar för det "lilla" som är kvar :)

Jag ska inte göra håret själv men ev sminkningen, om jag inte gör det själv så fixar en kompis syrra det. Men jag tror att om man bara har bra smink så kan det hålla exakt lika länge som när man gör det hos ett proffs. :D

• jeli81

Välkomna alla nya!!

Frideli: Vi ska ha buffé som min kära mor kommer stå och tillaga dagarna innan.

Shrek & Fiona: Vi gifter oss i Uppsala, Gamla Uppsala kyrka, en gammal men nyligen rustad liten kyrka. :)
    Vi hoppas på bra väder också!! :)
    Vad mycket ni måste ha stått i sedan påsken!
    Själv känner jag mig också stressad.

Och jag och min sambo har nyligen fått veta att jag är gravid :D Så det känns lite som att bröllopet kommer i skymyndan nu, fast idag ska jag kolla på tyg till min klänning och till tärnklänningarna. Jag måste ju ha en viss sömnsmån ifall att :D

Kramis

• jeli81

Tack så mycket!!

Idag har vi handlat rött tyg som vi ska sy på klänningen så den blir mer som jag, och tärnorna har tittat på tyg dom också och vad de ska ha för form på deras klänningar. Har varit en härlig och givande dag!! Frågade också om dom kunde tänka sig att hjälpa till med vårt festprogram och det var inge problem, så nu känns det bra igen!

• jeli81

Nu har pysslat med bordsplaceringen, så nu är det bara att ändra då vi vet säkert vilka som kommer :D

Har ju bara tagit ca 1,5 timme, använde programmet här på Bt och det gick superbra!! Ett tips!!

Kan ni inte ha valfritt till laxen? Då blir ju alla glada och du kan ta rött vin!! :)

• jeli81

Haha, ja du, vad jag irriterar mig på. Det senaste är hans ord: Jag vet inte.. Finns det något mer irriterande än det?? Annars finns det väl en hel del småsaker men inget som inte går att hantera :D Han tycker nog att jag är väldigt tjatig hela tiden :)

• jeli81

Åh snart fru G, vad skönt att slippa tjata! Vi har osa den 6 maj, och vi får se om alla svarar el om vi måste "tjata" :) Annars så sitter jag och funderar fortfarande på det där förbannade fest häftet hur jag på bästa sätt ska få ihop det.. hmm, kliar mina små löss!! :)

Jag tror inte jag riktigt förstått att det bara är 2 månader kvar tills vi gifter oss, har ni förstått? Det är allvar nu brudar ;) Vi får se när prästen ringer också, vi måste sätta oss och fixa klart exakt vad vi ska ha för psalmer osv så vi vet det när hon ringer, el åtminstone ha några förslag..

• jeli81

Midsummer: jag har också problem med stora bröst och nu när jag blivit gravid vet jag inte vad jag ska ha för bh, jag hade tänkt ha korsett från början men det är ju uteslutet nu, annars kommer ju stackars ärtan inte få plats :D

Imorrn ska jag på provuppsättning hos min frisör, en kompis kompis så det känns bra det också! Sminkningen ska en den ena tärnans syster fixa på oss, hon är superduktig på att sminka!!

• jeli81

Shrek & Fiona, vad härligt att se att den passade så bra!! Du får visa upp dig sen!! :)
    Vilken smart idé din sambo kom med, den hade varit något för oss också om vi inbte hade åkt iväg 2 dagar efter the big day!

Visst är det en härlig känsla att hämta ringen! :D Jag har haft min hemma ett tag och går och provar den lite då och då :)

• jeli81

Hallå tjejer!!

Åh jag är sååå nöjd!! Frisyren blev så himla bra och här sitter jag och njute av den fortfarande :) Ska se ifall jag kan skicka över bilderna från mobilen till datorn, men räkna inte med, är inte så haj på datorer :)

Ja big boobs låter bra! ;) Men det är ju tyvärr ett evigt problem med dessa, tänk om man kunde slippa! Själv drar jag DD el E (samma storlek) och jag hittar så sällan bra och snygga bh:ar, måste ut på jakt nu snart!!

Svar på tråden Midsommaraftons brudar 2007 nr 2