Morrn morrn!
Vilken härlig dag det är idag! Klarblå himmel och jag kan vara ute nästan hela dagen. Har stor certifieringstenta med jobbet imorgon, så jag ska bara sitta ute och sola och plugga på samma gång!
Bara två månader kvar ja, och nej, jag har nog inte riktigt fattat det ännu! Tror inte att jag kommer att fatta förrän jag står kyrkorummet och träffar min blivande för första gången den dagen. Får gåshud bara jag tänker på det!!!! Är lite orolig att jag kommer att lipa ihjäl både mig och sminkning.... Det värsta kommer bli om jag tittar på min mamma, eller min pappa för den delen, när jag går in, dom är lika blödiga båda två!
Tack för bilderna midsummer! Verkligen vacker frisyr, men jag tycker jag har lite för kort hår för den varianten och jag vill inte ha löshår. Sen tycker jag det är lite för mycket bakåtdraget för att det ska klä mig. Men otroligt vacker frisyr på rätt hår och tjej!!!
Vad härligt att du hittade en klänning som passade så bra, och till en så billig penning! Visst är det fantastiskt att fynda?!
Hörrni brudar vi kanske ska döpa om tråden till "big-boobs tråden" eller nåt. Här är en till som kan sålla sig till er skara. Har 85 D och det är väl hyfsat stort också! Men har som tur är funnit en axelbandslösklänning som sitter fantastiskt bra oavsett bh, tror också att det fungerar alldeles utmärkt utan bh!
Jeli gör provuppsättning idag ja... meddela oss givetvis hur det blev!
Den jä*ligaste av dagar att gifta sig på ja... det har varit en herrans massa bök ja för att få ihop det med det här datumet. Men samtidigt är det ju den mest fantastiska av dagar att gifta sig på också!!!
Ska få svar idag ifall de två tillfrågade violinisterna kan spela eller inte... hoppas hoppas!!!
Shrek och Fiona: Det lät som en fantastiskt bra lösning ja med sviten, ni kommer ju få världens skönaste dagen efter!
Prova ringen ja.... jag sitter och tittar på min på fingret just nu, den glittar så fint så!!! *var tvungen att sticka och prova den när jag läste era ovanstående inlägg, det var ju flera dagar sen jag provade den sist*