Inlägg från: pralm |Visa alla inlägg
  • pralm

12 Maj 2007

Hej
    då har jag hittat hit också då :)
    tack för tipset!
    har ju som sagt bara 4 dagar kvar till osa och endast 1 familj som har svarat av 78 pers... känns inte så kul, men jag får väl hålla ut tills sista datumet och hoppas på att vi blir nerringda då :D
    Jag är nog istort sett klar med det mesta men har ångrat min vigselring men det är ju inte så mycket att göra åt nu...

• pralm

Slottet - I Åhus, Skåne
    söta_bruden - I Björlanda kyrka, Göteborg
    pralm - Dalarna

• pralm

jag håller på bli galen, har ju ångrat val av vigselring och har ränt runt på stan och letat efter nån annan i dag, har två jag väljer mellan, men det gick inte att göra om den jag har köpt fel stl på stenarna för lite guld mm så den har jag köpt helt i onödan :( ska försöka sälja den vidare, tror ni det är nån som köper en oanvänd vigselring på annons? lite panik över att ringen ska hinna bli klar och så, har inte valt vilken jag ska ha än.

• pralm

Nu börjar jag blir riktigt nervös!! någon annan som börjar känna av att det närmar sig?
    Dessutom har jag inte beställt vigselring än då jag ångrat den jag köpt redan, så det har jag också liet smått panik över. Håller på för fullt och viker servetter men har inte ens tagit mig igenom hälften, inte gjort bordsplaceringskorten inga häften men det tror jag att vi hoppar över aaaaaaaaaaaaaaaagh undra om jag kommer hinna allt!? är ni klara med allt?

• pralm

Ååå vad jag börjar känna mig stressad!!! hur ska man hinna allt?? och sista veckan innan är fullbokad med tandläkare, bvc, läkarbesök mm mm inte en ledig dag och föressten så är hela almenackan nästan fullsmackad fram tills bröllopet, skulle behöva en dag att pusta ut på :) får ni inte panik eller är ni helt klara med allt?

• pralm

Känns som det mesta börjar falla på plats nu :) ska göra klart placeringskorten ikväll och vika färdigt det sista paketet servetter, sen är allt klart tror jag :) bara det viktigaste kvar hämta ut ringen på fredag!!! är så nervös att det ska vara nåt fel på storlek eller fel ring eller nåt... uch så nervös jag börjar bli :D men så jag längtar :)

• pralm

Hur många är vi som gifter oss den 12 Maj?

Pralm Dalarna kl 15.00

fyll gärna på :)

• pralm

Kommer precis från kyrkan :) har varit dit och lyssnat när kantorn spelat vår ingångsmarch rövarsången som hon övat :) det lät kanon!! hon är helt suverän! sen var jag förbi och beställde blommor så nu är det också klart! ska bara försöka få tag på prästen, än har jag inte lyckats, vill ju gärna öva med barnen och så, så dom vet vad dom ska göra när den dagen är här :) Har ni andra redan varit i kyrkan och övat??

• pralm

vigselsamtal hmm vad är det? det har inte vi varit på

• pralm

ok fick ni boka det själv? det är nåt vi missat helt! hmm hoppas det går bra ändå.. men vi ska ju träffa han för att öva i alla fall.

• pralm

Idag åkte jag in till stan för att hämta ut min ring, alltså jag var jätte besvärlig innan jag beställde den här ringen, ville om o om igen veta att det inte kommer vara nåt fel på ringen när jag får den, var in och provade minst 5 ggr ialla fall, och idag då så skulle jag äntligen få hämta den och då är mittenstenen svart!!! ja inte kolsvart men väldigt svart jämfört med dom andra sex glittrande diamanterna jag blev sååå ledsen, precis vad jag var rädd för ju! så det var bara att skicka tillbaka ringen, jag hoppas jag hinner få den före lördag nu.. typiskt min otur!
    Säkert kommer frisören få magsjuka och klänningen vara för liten också! antagligen bryter jag ett ben på väg upp för kyrktrappan och solisten har stämbandsinflammation..

• pralm

12 grader och halvklart låter tippen i mina öron här i Dalarna får vi 10 grader o regn :( buhuuu ska inhandla ett litet sött vitt paraply tänkte jag.

• pralm

slottet

Du är inte ensam, här började det med att det var fel på min vigselring när jag fick den förra veckan så dom fick skicka tillbaka den, min tiara trillade i golvet här om dagen och gick sönder, jag har lagt på mig lite på magen den senaste tiden, visserligen kommer jag i klänningen ändå men jag ser ju nygravid ut :( slingade håret hemma här om dan och det blev hemskt :( inte alls som det brukar bli. Det ska bli regn på lördag här hos oss, mina vita skor har fått ett svart stort fult streck på sig fattar inte hur då dom bara stått i garderoben, förmodligen kommer jag få mens då också, skulle egentligen haft den för en vecka sen men den verkar skjuta upp sig.. men mensvärk har jag så jag skulle inte bli förvånad om jag får den på lördag.. känns just nu som inget kan gå rätt :( uch så nervös jag är! :)

• pralm

Jaha då var vi fruar då :) grattis alla! vi hade ialla fall väldig tur med vädret här hos oss med växlande molnighet, men idag spöregnar det. Det mesta gick bra, min son klev på mitt släp två gånger när vi gick in i kyrkan så jag höll på att trilla :D men för övrigt så gick allt jätte bra. Jag minns dock inte så mycket från kyrkan känns som man haft en black out :) tur man har det på film ska bli jätte kul att se!
    Hur gick det för er?

• pralm

I dag tjejer har vi varit gifta en vecka :) grattis på 1 veckas dagen :D om det nu är nån mer än jag som hänger kvar på bt :)

Svar på tråden 12 Maj 2007