12 Maj 2007
Startar en tråd för oss som gifter oss 12 Maj. Det börjar ju närma sig nu...
Här kan vi peppa varandra och hoppas på fint väder tillsammans. Välkomna alla 12 Maj brudar och brudgummar givetvis!!!
Startar en tråd för oss som gifter oss 12 Maj. Det börjar ju närma sig nu...
Här kan vi peppa varandra och hoppas på fint väder tillsammans. Välkomna alla 12 Maj brudar och brudgummar givetvis!!!
Hej söta bruden
Jag skall gifta mig den 12 maj : )
och vill gärna utbyta erfarenheter.
Det finns en tråd Nya maj brudar 2007 (nr 4) Där finns det fler som skall gifta sig den 12:e. Häng på där istället.
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2138754.html
Vi hörs
tack, jag vet att den tråden finns, är med i den också, men just nu håller den på att delas upp i en tråd för varje datum... Därför startade jag den här, så har vi likt pingstbrudar och 19 majbrudar har en egen tråd...
Så välkomna hit....
jättebra!
Jag gifter mig 12 maj i Vällingby, Stockholm.
Vart ska ni andra gifta er och hur långt har ni kommit i förberedelser mm?
förresten!
2 månader idag! *pirr pirr*
Jag var och provade min klänning idag. Nu skall den bara sys in lite - Den var till och med finare i verkligheten är på bild - Jag är supernöjd!!! Nu är allt som har med kläder att göra klart.
Vi skall gifta oss i min gamla hemstad Åhus i Skåne.
Vad skall ni ha för solosånger i kyrkan? Vi kan inte bestämma oss.
Är allt annat under kontroll för er?
här är allt under någorlunda kontroll iaf. Måste åka och lägga upp min klänning snarast! Även psalmer o solosånger börjar falla på plats. Psalm 197 har vi tänkt och solosånger ska vi ha två. den ena är bestämd helt, det blir "when you say nothing at all" för den är från det året vi blev tillsammans. Sen funderar vi på Sonja Aldéns "För att du finns". Ska träffa solisterna på söndag.
Vi gifter oss i Göteborg, Björlanda kyrka och ska ha festen i deras församlingshem.
kul att våren börjar smyga sig fram nu, kanske får vi fint vårväder med mycket gröna blad på träden den 12 maj???!
min klänning ska vara klar på måndag.
Då ska karln även prova ut frack att hyra. Vi har fortfarande tärnklänningarna kvar. Svårt med två tärnor som inte alls har samma smak.
Vigselringen beställd.
Vi ska ha två beatleslåtar, "I will" och "Real love".
Psalmer: 10, egen skriven psalm med samma melodi som 201 (en vänlig grönska), så ska vi traska ut till psalm 331 (vv.1, 2, 4, 5, 7). Sen ska vi ha ytterligare en psalm som inleder nattvardsdelen (vi ska ha vigsel med mässa).
Jag älskar pampiga psalmer!
Ja, jag hoppas verkligen på lite grönska och vackert väder. Ska nämligen ha utomhusfotografering i skogen - sagotema!
Soon to be Södertun; vad härligt det låter med pampiga psalmer. Hur blev klänningen??