12 Maj 2007
Startar en tråd för oss som gifter oss 12 Maj. Det börjar ju närma sig nu...
Här kan vi peppa varandra och hoppas på fint väder tillsammans. Välkomna alla 12 Maj brudar och brudgummar givetvis!!!
Startar en tråd för oss som gifter oss 12 Maj. Det börjar ju närma sig nu...
Här kan vi peppa varandra och hoppas på fint väder tillsammans. Välkomna alla 12 Maj brudar och brudgummar givetvis!!!
Ååå vad jag börjar känna mig stressad!!! hur ska man hinna allt?? och sista veckan innan är fullbokad med tandläkare, bvc, läkarbesök mm mm inte en ledig dag och föressten så är hela almenackan nästan fullsmackad fram tills bröllopet, skulle behöva en dag att pusta ut på :) får ni inte panik eller är ni helt klara med allt?
AHHHHHH!
Jag är jättestressad!
Vi är klara med bordsplaceringen. Både vigselhäftet och festprogrammet är delegerat så det behöver vi inte tänka på... bara oroa oss över (jag är nämligen ett extremt kontrollfreak!)
Det mesta är nog egentligen färdigt men allting känns så spretigt, som att det hänger i luften på npgot sätt...
Är det någon som förstår vad jag menar?!
Vi har förresten ingen hemsida, men vi har en bröllopsblogg: brollopsblogg.blogspot.com
Nu börjar jag också bli rejält stressad. Vi har hur mycket som helst kvara att fixa. Mest akut är dock festprogrammet. Bordsplacering måste vi också sätta oss ner med..... och min blivande blev kidnappad i morse - HJÄLP!!!
På måndag åker mina föräldrar till
Tyskland och köper vin/öl/sprit. Det är så svårt att beräkna hur mycket vi skall köpa men det är bättre med för mycket än för lite. Hur mycket skumpa tror ni går åt? Räcker det med 2 glas/person?
slottet: om ni bara tänkte ha skumpan till brudskål så behöver ni absolut inte ha mer. Det ska ju bara skålas med när ni kommer till festen.
Vi tänkte nog bara köra på ett glas per person.
Är det förresten någon som har blivit hippad ännu?!
Jag väntar spänt på min...
Är sån enorm kontrollmänniska så jag tycker det är rätt obehagligt att inte veta när det händer!
Här är en som blev hippad för en vecka sedan! Är en extrem kontrollmänniska, som vill planera allt in i minsta detalj. Men det var bara såååå kul att bli hippad, trots att jag inte hade en aning om vad som skulle ske 10 minuter senare!
Hela historien med bilder finns på vår hemsida: levine.weddingannouncer.com/welcome.html
Idag har jag varit och testat klänningen igen och den är bara så rätt! Passar perfekt. Hittade även skor idag - 280 kronor på Din Sko. Var och gjorde en sk Secret Box igår - verkligen att rekommendera, man kände sig som en fotomodell.
I övrigt känns det som att vi har koll på det mesta. Längtar bara efter att bli fru - och att ha en jättekul bröllopsfest!
Hej tjejer, börjar ni bli nervösa? Imorgon kommer jag och sambon (känns konstigt att bara säga sambo i två veckor till.... iiiihhhh!!!!) att bli kidnappade tror jag. Vi har nämligen blivit ombedda att stanna hemma från kl 10.00 på fm. Spännande!!!
Kram på er!
Om två veckor är jag på väg till frissan vid den här tiden! Jag drömde om bröllopet i natt, det blev lyckat! Idag skall vi fixa picknick och sätta oss ute i solen och fixa med festprogram och bordsplacering. Hur har ni det?
Jag blev hippad igår!
Jag anade verkligen ingenting. Min inneboende hade smygtittat i min almanacka när jag var på toan. Mycket smart drag av henne eftersom jag antecknar PRECIS ALLT i den!
Det var alldeles underbart. Jag fick en quest och allting. Har skrivit lite kort om det på: brollopsblogg.blogspot.com/2007/04/mhippa.html
Just i detta nu är min blivande i full fart med sin svensexa. Vid halvtre-tiden idag fick jag ett sms från en av hans vänner med en ljudfil där han på grov fylleskånska berättar hur fin min blivande är efter den bikinivaxning han just har fått. Tänker inte använda hans exakta ord för trevnadens skull ;). Det kan med andra ord bli en rätt spännande bröllopsnatt för min del kan man säga!