• söta_bruden

12 Maj 2007

Startar en tråd för oss som gifter oss 12 Maj. Det börjar ju närma sig nu...
    Här kan vi peppa varandra och hoppas på fint väder tillsammans. Välkomna alla 12 Maj brudar och brudgummar givetvis!!!

• Svar på tråden 12 Maj 2007
  • pralm

Känns som det mesta börjar falla på plats nu :) ska göra klart placeringskorten ikväll och vika färdigt det sista paketet servetter, sen är allt klart tror jag :) bara det viktigaste kvar hämta ut ringen på fredag!!! är så nervös att det ska vara nåt fel på storlek eller fel ring eller nåt... uch så nervös jag börjar bli :D men så jag längtar :)

• pralm

Hur många är vi som gifter oss den 12 Maj?

Pralm Dalarna kl 15.00

fyll gärna på :)

• Lainan

Pralm, Dalarna, kl 15.00
    Lainan, Skåne, kl 16.00

• Slottet

Pralm, Dalarna, kl 15.00
    Lainan, Skåne, kl 16.00
    Slottet, Skåne kl 15.30

Oj, vad det är nära nu. Vi sitter och svettas med gästpresentationer nu. Skall träffa toastmastrarna imorgon och gå igenom festen. Hur går det för er tjejer?

• Lainan

Här går det finemang - allt är i princip klart.

Imorgon skall jag göra provuppsättning hos frisören, i helgen skall vi skriva ut fest- och vigselprogrammen och köpa det sista till bordsdekorationerna.

Än är jag inte nervös...

• pralm

Kommer precis från kyrkan :) har varit dit och lyssnat när kantorn spelat vår ingångsmarch rövarsången som hon övat :) det lät kanon!! hon är helt suverän! sen var jag förbi och beställde blommor så nu är det också klart! ska bara försöka få tag på prästen, än har jag inte lyckats, vill ju gärna öva med barnen och så, så dom vet vad dom ska göra när den dagen är här :) Har ni andra redan varit i kyrkan och övat??

• Lainan

Vi var på vigselsamtal för ett par månader sedan, men ska dit snart igen för att öva. Vill vara lite säkrare på vad vi ska säga, när vi ska börja gå osv. Tror att jag ska ringa och boka tid nu med en gång!

• pralm

vigselsamtal hmm vad är det? det har inte vi varit på

• Lainan

Ett samtal om vigseln med prästen...

• pralm

ok fick ni boka det själv? det är nåt vi missat helt! hmm hoppas det går bra ändå.. men vi ska ju träffa han för att öva i alla fall.

Svar på tråden 12 Maj 2007