• söta_bruden

12 Maj 2007

Startar en tråd för oss som gifter oss 12 Maj. Det börjar ju närma sig nu...
    Här kan vi peppa varandra och hoppas på fint väder tillsammans. Välkomna alla 12 Maj brudar och brudgummar givetvis!!!

• Svar på tråden 12 Maj 2007
  • MrsNilsson

Grattis till alla er som ska gifta er den 12:e maj, det kommer bli en underbar dag. Det brukar hända bra saker det datumet, det gjorde det iaf för 29år sedan, för då föddes ju jag! :) Själv gifter jag mig den 15 oktober :)

• söta_bruden

hohooo är det någon kvar här inne?

• Soon to be Södertun

OJ! det var ett tag sen jag var här senast nu... haft mycket för mig.

söta_bruden: klänningen blev alldeles underbar! den hänger i klädkammaren hemma hos mina föräldrar nu. Mamma tittar på den varje gång hon går in.

Nu har jag fått massa gjort. mina tärnor förvandlades igår helt odramatiskt till en (de var två). så det blev en klänning mindre att leta fram och köpa. Klänningen till tärnan som är kvar är införskaffad.
    De flesta gästerna har svarat, men en del har inte ringt så nästa uppgift blir att ringa runt till dem som inte har hört av sig.

hur går det för er?

• söta_bruden

Vad kul att du är kvar Soon to be Södertun

Vi har fått svar från alla gäster. Några kunde inte komma av olika anledningar men om jag säger så är det ingen utav dom som inte kommer som vi kommer att gråta över eller sakna så väldeliga...

Jag har ÄNTLIGEN lämnat in min klänning för att läggas upp 10 cm. Den ska nog vara klar imorgon.

Igår var jag och diskuterade blommorna med min fd chef (hon ska göra dem). Ännu en gång ändrade vi detaljer men nu är vi klara med det slutgiltiga. Det blir knoppiga vita och rosa pioner i hållare med muhlenbeckia och en massa vita och rosa band som hänger ned längs med handtaget. Svårt att beskriva...

Tärnan får en handbunden bukett med pioner i samma färg och näbben en bukett med rosa pioner. Karlarna får enkla vita pioner med silverdetaljer som corsage.

Har ni funderat på blommor?

Nä, nu ska jag fila lite på vigselprogrammet...

• pralm

Hej
    då har jag hittat hit också då :)
    tack för tipset!
    har ju som sagt bara 4 dagar kvar till osa och endast 1 familj som har svarat av 78 pers... känns inte så kul, men jag får väl hålla ut tills sista datumet och hoppas på att vi blir nerringda då :D
    Jag är nog istort sett klar med det mesta men har ångrat min vigselring men det är ju inte så mycket att göra åt nu...

• Slottet

Ok, då närmar det sig snart är det bara en månad kvar . Vilka är vi om gifter oss den 12 maj?
    Jag börjar:
    Slottet - I Åhus, Skåne

• söta_bruden

Jag fortsätter:

Slottet - I Åhus, Skåne
    söta_bruden - I Björlanda kyrka, Göteborg

• pralm

Slottet - I Åhus, Skåne
    söta_bruden - I Björlanda kyrka, Göteborg
    pralm - Dalarna

• söta_bruden

Idag är det bara en månad kvar!!!! IIIIHHHHH! Pirrigt värre!!!

• Slottet

1 månad, nu känns det så nära. Nu r det stenhård planering som gäller för vår del. Nästa helg skall han i väg på Svensexa så vi har inte så mycket tid kvar.............

Hur går det för er?

Svar på tråden 12 Maj 2007