12 Maj 2007
Här är en till som gifter sig 12 maj!
Hade möhippa i lördags och hade så himla roligt!
Här har ni min hemsida:
levine.weddingannouncer.com/welcome.html
Nu börjar det närma sig...
Här är en till som gifter sig 12 maj!
Hade möhippa i lördags och hade så himla roligt!
Här har ni min hemsida:
levine.weddingannouncer.com/welcome.html
Nu börjar det närma sig...
Här är en som blev hippad för en vecka sedan! Är en extrem kontrollmänniska, som vill planera allt in i minsta detalj. Men det var bara såååå kul att bli hippad, trots att jag inte hade en aning om vad som skulle ske 10 minuter senare!
Hela historien med bilder finns på vår hemsida: levine.weddingannouncer.com/welcome.html
Idag har jag varit och testat klänningen igen och den är bara så rätt! Passar perfekt. Hittade även skor idag - 280 kronor på Din Sko. Var och gjorde en sk Secret Box igår - verkligen att rekommendera, man kände sig som en fotomodell.
I övrigt känns det som att vi har koll på det mesta. Längtar bara efter att bli fru - och att ha en jättekul bröllopsfest!
Pralm, Dalarna, kl 15.00
Lainan, Skåne, kl 16.00
Här går det finemang - allt är i princip klart.
Imorgon skall jag göra provuppsättning hos frisören, i helgen skall vi skriva ut fest- och vigselprogrammen och köpa det sista till bordsdekorationerna.
Än är jag inte nervös...
Vi var på vigselsamtal för ett par månader sedan, men ska dit snart igen för att öva. Vill vara lite säkrare på vad vi ska säga, när vi ska börja gå osv. Tror att jag ska ringa och boka tid nu med en gång!
Ett samtal om vigseln med prästen...
Såhär ser vårt vigselprogram ut;
Inledningsmusik
"Bröllopsmarsch ur En Midsommarnattsdröm"
F. Mendelsohn
Solosång
"Det vackraste"
Cecilia Vennersten
Psalm 201
"En vänlig grönskas rika dräkt"
Inledningsord
Bibelläsning
Sång
Melodi: "Den blomstertid nu kommer"
"På bröllopsdagen ber vi"
Vigselakt
Solosång
"Kärleken förde oss samman"
Ulf Lundell
Förbön
Herrens bön
Välsignelsen
Psalm 198
"Likt vårdagssol i morgonglöd"
Vigseltal
Utgångsmusik
"Gånglåt från Äppelbo"
Trad
Bordsplacering och program är klara, har skickat dem till en kompis för korrekturläsning, skall trycka upp dem i helgen...
Slottet,
vilken kul idé! Hade själv tänkt göra det, men insåg ganska snart att jag inte hade lämpliga foton på hälften av gästerna...
Så vi tog och rimmade om alla istället, en del blev riktigt klockrena.
Njae... Vi ska inte åka förrän 18 augusti, 1 vecka till Kroation. Men vi väler att kalla det för Bröllopsresa iaf - annars får vi ju ingen! *ler*
Vad härligt med så lång semester!
Hoppas att det blir en lång, skön sommar här i Sveige, förslagsvis med start 12 maj!
Slottet
Jag har beställt! :D För dåligt av SMHI att inte lyssna på mig. Tycker inte att jag kräver så mycket, jag nöjer mig med uppehåll klockan 14-16, då jag vill fotograferas utomhus.
Jag har struntat i att köpa något för axlarna, räknar kallt med att vara så upprymd att jag inte märker av det...
Sitter på jobbet, har massvis att göra, men kan inte koncentrera mig! Antar att jag inte är den enda i den här tråden som känner så.
Nervös, någon?
Här har det regnat jättemycket (Skåne/Blekinge-gränsen) de senaste dagarna, så jag hoppas att det inte finns mer kvar sen!
Hmmm, måste erkänna att jag är otroligt ineffektiv på jobbet... Har tagit ledigt halva dagen imorgon och på fredag iaf.
Slottet
Inget har strulat för oss än så länge, så jag bara väntar på den stora smällen. Fast 99% av sakerna man kommer på som kan gå fel är egentligen bagateller i sammanhanget. Men tänk om brudgummen får en knäpp och rymmer 5 min uter innan vigseln... haha. Det hade varit liiiite jobbigt faktiskt.
Har lite fjärilar i magen nu, verkar som att jag är mänsklig trots allt! :D :D
twentyfirstofapril
Tack så mycket!
Jo, alltid trevligare med solsken, men har ställt in mig på regn, så att jag inte blir besviken, det blir säkert kanon ändå. Men visst, solsken är aldrig fel... :D
Lycka till alla! :D
Hoppas att ni får en underbar dag!