Inlägg från: Offis |Visa alla inlägg
  • Offis

Januari 2008

Nja, nästan. Den 2 februari nästa år gifter vi oss!

När är er stora dag?

• Offis

Nja vår planering har väl legat lite på is den senaste tiden... Båda har haft så hemskt mycket att göra eftersom vi pluggar och det liksom är "sluspurt" nu inför terminens slut... Men, efter nästa vecka ska vi vara igång igen

Vi har bokat kyrka, lokal, mat och så har jag nästan bestämt mig för en klänning, velar dock lite mellan två stycken: www.lilly.dk/caia/getfile.php&eid=1&id=3535 www.sinceritybridal.com/photos_big/3084_b1_050118111124.jpg Vilken är eg finast? Sen har man ju också mycket av planeringen i huvudet, även om det inte är bokat

• Offis

_golden_: Ja, det är väl den jag är mest inne på...den är nämligen billigast också Nu ser man inte framsidan på Sincerityklänningen, men den är liksom bara "rak", ingen drapering som på Lillyn. Med draperingen blir midjan så fin Kanske ska besämma mig för den. Ska nog gå och prova båda igen, så får jag se vilken jag trivs i bäst

Ni andra brudar, vilka klänningar ska ni ha på den stora dagen? Ska ni ha underkjol under och i så fall, vilken typ? Känner att jag inte har nån koll alls på underkjolar, nån som kan ge tips?

• Offis

Gomorron!

Vad fint det låter med kappor o slädar o snö! Hoppas också på att ta lite fina utebilder!!

Vi har färgtemat vitt, ljusrosa och lime (om vi inte ändrar oss, vilket vi har gjort några ggr...) Ska försöka få till några inbjudningskort med dessa färger i sommar Ska väl sen, som de flesta andra verkar det som , försöka skicka dem efter semestern. OSA vet jag inte när vi ska ha än...

Baltasar: Vi ska också gifta oss i Norrköping, kul!

• Offis

Jag funderar på att göra egna inbjudningskort, men har dålig fantasi... Har tittat runt en del på andras kort, men kan inte bestämma mig för vad jag vill göra...
    Jag och sambon ska försöka hitta lite grejer till inbjudningskort nu i sommar, eftersom vi båda är studenter och det är lugnast just då
    En sak är iaf bestämt...korten ska gå i rosa, vitt o lime - vårt färgtema

Svar på tråden Januari 2008