• Lillgrisen

Januari 2008

Jag är bara nyfiken på om här finns fler än vi som planerar att gifta oss i januari nästa år.

• Svar på tråden Januari 2008
  • Offis

Nja, nästan. Den 2 februari nästa år gifter vi oss!

När är er stora dag?

• Qozze

Japp, har just bokat festlokal. 26 januari blir det! Själv då?

• Lillgrisen

Vi skall gift oss den 12 januari. 5 år efter vår förlovning som är den 11 januari.

• Qozze

Trevligt! Jag och min m2b kommer att ha varit ett par i drygt 5 år när vi gifter oss.
    Hur långt har ni kommit i planeringen då?

• Lillgrisen

Vi har bestämt kyrka, och festlokal samt börjat titta på färgtema och hur inbjudningarna skall se ut. Kommer inte att hinna med att göra så mycket under sommaren då min blivande man är kock och jobbar nästan dygnet runt då.

• T och U

Vi ska gifta oss den 5 januari nästa år. Förlovade oss den 3 februari i år. :)

• Qozze

Lillgrisen: Man har ju ganska gott om tid på sig för planering så det kommer nog inte att bli några problem.

Vi har bara bokat festlokal och bestämt (och provätit) meny men annars är allt mer eller mindre på idé-stadiet ännu. Men jag är inte så orolig, det kommer att hinnas med. Har gjort en grovplanering för vad som ska göras i alla fall.

• Lillgrisen

Menyn skall min blivande man laga så vi skall väl proväta innan det blir dags. Så den delen kommer inte att bli så kostsam för oss.

• CmD

offis...
    Vi gifter också den 2feb 2008

• Malin46

Hej!
    Vi kommer förhoppningsvis att gifta oss den 19 januari nästa år! Lever denna tråden ff?

Svar på tråden Januari 2008