• c_t

Januari 2008

Hej sötnosar!!

*springer in i tråden*

Nu har planeringslusten kommit tillbaka och vi har bytt färgtema *s*

Hur går det för er tjejer?

• c_t

Nu är vi jätteinne på svart helt plötsligt, ja på dukningen och tärnornas/marsalkarnas kläder.
    Tur att internet finns, dukningen var så oss!
    Sen spanar vi kläder till min m2b också så det känns bra, samt hittat mina ringar.

Däremot hörde vi att dom ska bygga någon jättescen ute på djurgårn så jag måste ringa och kolla att Rosendals inte ser ut som en byggarbetsplats när vi kommer dit.

• c_t

Hehehe eller hur!

Brunt är också skitsnyggt! Jag blir alldeles förvirrad när det gäller färgtema, det är galet svårt att bestämma sig!
    Däremot så kommer jag inte att matcha brudbuketten med färgerna.

• c_t

Jag tycker att spara är det svåraste

Bröllopsresan är inte helt lätt den heller. Vi vill åka överallt

• c_t

Addiz, vi har också bestämt oss för NY

Däremot så vet vi inte om vi ska åka bräda i Aspen eller om vi ska lyxkryssa.
    Det lutar åt brädåkningen, lyxkryssa kan vi göra senare

• c_t

T och U

Ja det är hemskt! Men vi ska till NY först och främst.

• c_t

Qozze

samma här! Våra skattepengar ramlar rätt in på sparkontot. Har köpt alla vårkläder och sånt nu så nu ska det sparas mer.

• c_t

Vad gullig du är! Jag föll för den med fjädrarna! Ska skicka den till min florist.

Vad ska ni ha för uppsättning av håret?

• c_t

Jag tycker att det är superläckert med en tiara i kort hår! Ska leta efter lite länkar till dig.
    Jag har långt mörkt hår och ska ha en snebena och en stor knut i nacken med slöjan under.

• c_t

Jag tycker att ni är så himla duktiga! Vi ska till RW i mitten av maj för att prata mer ingående.
    Sp jag återkommer om dekorationer efter att jag varit där

Gotland-08
    Har förgäves letat efter länken som jag såg med bilder på korta frisyrer men den är bara borta!

• c_t

Vi har ungefär 50-50 när det gäller släkt och vänner.
    Men det är supersvårt att sålla!

• c_t

Här kommer en till!

Vi har gjort en totalomvänding. Från ett stort bröllop till ett litet intimt i norraste norrland.
    Vi gifter oss den 25 februari

• c_t

Ja vi kände bara att bröllopet fick abnorma proportioner så.. =)
    Vi tar med oss närmsta familjen och bästa vännerna till Ishotellet i 3 dagar.
    Allt är bokat men vi har kvar följande:

*meny inkl vin
    *präst
    *psalmer
    *lysningsmottagning inkl inbjudningar hemma
    *m2bs kläder
    *underkjol och slöja
    *gravering av ringarna
    *brudbuketten
    *betala kalaset

• c_t

Ja vi längtar jättemycket. Vi åker upp tidigare än gästerna och ska åka på skotersafari, titta på norrsken (om det går) osv.
    sen blir det 3 veckors honeymoon i värmen.

Hur går det med Åre?

• c_t

Ja jag tor att vi behöver det för att kunna njuta av dagen. Jag blir lätt stressad av planeringen men nu är det inte så mycket kvar vilket känns jätteskönt.

Jag älskar Åre, vi åker dit varje vinter för brädåkning.
    Hur många blir ni?

• c_t

Qozze

Det är skönt att vara ute i god tid. Däremot var det på håret när det gällde ishotellet. Vi höll knappt på att få rum till alla!
    Hur blev det med transporterna till och från kyrkan, vilken blev det tillslut?

• c_t

Samma här, vi gick ut med inbjudningarna i förra veckan. Alla har tackat ja *glad*

• c_t

men som sagt, det var ju pga Ishotellets bokning.

Svar på tråden Januari 2008