Inlägg från: Gotland-08 |Visa alla inlägg
  • Gotland-08

Januari 2008

Hej på er, Gotland -08 här! Vi har bestämt oss för den 2/2 2008.

Planeringen har legat lite på is efter en intensiv jobbarperiod, måste man jobba? Men snart närmar sig sommarlov och en hel massa tid till att fixa och trixa och vara på BT .

Hänger gärna på den här tråden om det är ok? eftersom vår jan-feb är stängd. Kul att få surra om bröllopet igen

• Gotland-08

Kul att se dig också Qozze! Jag har också tagit det lite lugnt med BT, men nu börjar det surra i fingrarna igen

Vinterbrud: Vi tänker åka till Sydafrika men har inte bestämt oss för om vi ska åka i direkt anslutning till bröllopet eller vänta ett par veckor...

Vi gifter oss i Visby och de flesta, inklusive oss själva, kommer från Stockholm så det blir som en egen liten resa. Vi får se hur det blir! Vart funderar ni på att åka?

• Gotland-08

Härligt c_t ! Min lust har också kommit tillbaka och jag funderar lite på att, inte helt ändra färgtema men kanske justera det lite...

Vad blir det för tema nu då?

• Gotland-08

Vilken surprise om festen får gå i byggtema...

Svart är så häftigt! Hade vi inte haft Visby med rosor och ruiner så hade svart varit ett läckert alternativ, men nu blir det grått/silver, och creme-rosa som gäller men jag är ju sugen på brunt.... Vi får se!

• Gotland-08

Kan bli svårt med brudbukett och svart... Visst är det snyggt med brunt, men grått är ju mer Visby...tja, vi får se!

Väntar på svar på en offert för hotellrum till gästerna och festlokal. Spännande, skulle vara skönt att få det klart.

• Gotland-08

Jag funderar på att behålla mitt namn eller ha dubbelnamn. Har förut aldrig gillat dubbelnamn men våra tillsammans är ganska snygga. Har svårt att släppa mitt eget... löjligt kanske men mitt efternamn är lite speciellt och ... Min m2b´s är också speciellt!

Hur som helst har jag precis tvättat mitt pass :-O och måste fixa ett nytt innan sommaren... kul om man ska fixa nytt i vår igen... Kan lika bra skaffa klippkort!

Klänning är ett kapitel för sig! Tror jag vet och att jag ska sy den själv. Har lite beslutsångest. Ska nog ge mig ut och prova klänningar snart igen och sedan bestämma mig.

• Gotland-08

Qozze: Vad kul att det går så bra med träningen! Hur mycket har du kvar?

• Gotland-08

Vi har fått en offert med boende för våra gäster och festlokal, allt i ett! Festlokalen är super med möjlighet att fixa mat och dryck själva, precis som vi ville. Priset för gästerna vill vi få ner lite.

Det var helt ok, men när min m2b gick in och prel.bokade ett rum fick han det billigare än det "specialpris" våra gäster hade fått... Vi vill ju inte att våra gäster ska tro att de betalar mer för att vi ska ha festen där. Lite tokigt! Har inte fått svar än så vi får se hur det går. Blir det ett bra svar lägger jag ut fler bilder på min sida. Hoppas!

• Gotland-08

Grattis till dina 6 kg... Verkligen bra jobbat!

• Gotland-08

c_t, såg den här buketten när jag surfade runt. Tänkte på dig och färgen svart...läckert! Just strassen på handhållaren är kanske inte det finaste men rosorna och bladen var läckra...

www.bellarugosa.com/winter.htm

Svar på tråden Januari 2008