Augusti 2008
Någon mer som ska gifta sig då?? Vore kul att byta ideér och tankar..
Någon mer som ska gifta sig då?? Vore kul att byta ideér och tankar..
Wops.. fanns visst en som hade samma namn redan *my misstake*
Ska boka kyrka i veckan men annars ligger vi på funderings nivå ännu :)
klänning har jag en ide om men har inte kollat något ännu...
30 000kr satsar vi på :) men kommer säkert inte i gå.
Vi har ca 60 gäster. Vi gör inbjudan, dekorationer och mat själva. Kuvert och "save the date" magneter från www.vistaprint.se
Bukett, hår, smink görs av make -up artister, frisörer och florister jag känner så de blir billigt (skönt att ha kontakter) :)
Bilder ska vi ta hos ett proffs sen känner vi en kille som arbetar som fotograf men som inte är "proffs" som ev ska ta bilder under hela dagen och kvällen samt på alla gäster när de anländer till lokalen..
Allt annat köps..
Jag ska gifta mig 9 augusti för övrigt :)
Coolt, var ska ni gifta er och hur långt har ni kommit?
Jag ska ev ha en, min bästa kompis. Hon bor inte här heller men vi har snackat lite löst om det vid flera tillfällen.
När jag börjar kolla klänning tror jag att jag ska bestämma mig till 100% eftersom hon måste kolla på en själv då oxå..
Jag betalar hår, smink och ev halsband så får hon stå för klänningen själv.
Mi_24
Vart bor du någonstans?
Bor i Linköping men ska gifta mig i Växjö..
blomsterbiet: Klänningen var jätte vacker!
Två klänningar vore coolt, men jag får nog nöja mig med två par skor ;)
Hur gamla är ni?
Hur länge har ni och er 2b varit tillsammans?
osv..
Jag såg att den klänning som jag tänker föreslå till min tärna var mycket billigare på sidan du länkade till..
Wow, det är lite skilland i pris :)
Nja min vill jag gärna inte beställa på nätet eftersom jag har svårt att se mig i brudklänningen och passar inte i vad som helst, då jag är ett par storlekar större än de flesta.
Jag har dock inga problem med beställandet på nätet eller från Kina isig. Ska nog göra det till min tärna tror jag..