Augusti 2008
Hej hej!
Jag vill också vara med i denna tråd. JAg ska gifta mig den 18 augusti!
Hej hej!
Jag vill också vara med i denna tråd. JAg ska gifta mig den 18 augusti!
Vi har oxå tänkt att ha buffe. Håller med om att det är lite friare då och inte så stelt.
Jag har bokat fotgraf, kyrka, präst, festlokal, servetris.
Sen har jag beställt klänning och håller på med att välja ut många många låtar till musiken på kvällen.
Vi har ca 50 gäster.
Min syster ska vara min brudtärna och han betalar sin klänning själv. Däremot så betalar jag hennes make-up.
Min klänning ser ut så här:
www.houseofbrides.com/product.php&cat=666&page=4
Hehe...min syster är en hona faktiskt. Så HON betalar den själv!
åhh, tack vad snällt sagt!
Klänningen får jag inte hem förrän i slutet på maj. Beställt från USA. Tråkigt att vänta.
Jag är 26 år och har varit tillsammans med sambon i 7 år. Har en flicka på 2 år.
mi_24- jag antar det var min klänning du frågade om!
Den kostar ca 7600 kr i Sverige, i USA gick den 3800 kr + 500 kr frakt. Har jag otur så får jag tullavgift också. Men jag kommer ju ändå att tjäna på det.
Svärmor är duktig på att sy och kommer att justera det som behövs så det blir ju ingen kostnad där.
Jag testade min klänning i sverige först så jag vet att den sitter som en dröm på mig. Håller med om att annars kan det vara lite vanskeligt!
Nu bytar jag ämne
Vad ska ni ha för musik på bröllopsfesten?
Jag har bokat ett duo band idag som spelar cover på en massa gamla låtar.
hahahaha...tack för påpekandet ringsökaren. Jag ska inte heller gifta mig 2008 utan 2007. Tänkte inte att det var fel årtal eftersom jag inte hade en aning om att folk planerade så långt i förväg.
Drar mig ur denna tråden nu och önskar alla lycka till med bröllopsplanerna.