Inlägg från: Blivande fru - 2008 |Visa alla inlägg
  • Blivande fru - 2008

Augusti 2008

Jag och min m2b gifter oss den 2:a augusi 2008!
    Vi har bokat lokal, bara för att vara säkra på att få den på "vårt" datum.
    Kyrkan däremot får vi inte boka förrän 11 månader i förväg... Bara lite mer än 6 månader kvar

• Blivande fru - 2008

Jag känner likadant!
    Min tanke var att efter vi lyckats boka kyrkan och tidpunkten för den aktuella dagen är fastslagen, så ska vi påbörja inbjudningskorten. Bara för att man ska kunna fokusera på allt annat som kommer tillkomma längre fram! Jag måste bara komma på ett bra sätt att lägga fram detta för min sambo

• Blivande fru - 2008

Självklart, att jag inte tänkte på det

1111: vilken stad gifter ni er i?

Själva gifter vi oss i göteborg!

• Blivande fru - 2008

Nja... Vitt och grönt som färgtema. Det skall synas på inbjudningskorten, dukning, mina blommor etc etc.

Vi hyr en festlokal vid vattnet som fixar dukning, mat och städning. Vi får fixa egen dricka inklusive alkohol, blommor och tårta.
    Det enda som är kvar är kläder, fotograf, musik, sminkning, håruppsättning, transport... Men det är av just den anledningen man är ute i god tid (samt alltid uppe och tjuvläser på BT)!!

Själv?

• Blivande fru - 2008

Låter otroligt mysigt!

Nej, nu får jag jobba lite till innan jag ska hem

• Blivande fru - 2008

Coornet: Bra tips om "Allt om Bröllop"! Trots att jag prenumererar på tidningen så har det gått förbi näsan på mig. Nu har jag fått någonting att se fram emot efter jobbet (bortsett ifrån min sambo och det faktum att det är helg )

Är det redan dags att boka präst? Jag får nog leta rätt på min konfirmationspräst!

Pillisen: Wow, du verkar ha stenkoll på allt! Gifter ni er 2007 eller 2008?
    Själv tänkte jag inte kolla på klänning förrän runt slutet av sommaren! Med att kolla menar jag egentligen prova, för det känns inte som om man gör någonting annat än att vara uppe på internet och titta på klänningar

Svar på tråden Augusti 2008