Inlägg från: söta |Visa alla inlägg
  • söta

21 juli 2007 part 2

Jag vill också ansluta mig till denna nya tråden. Planeringen går framåt känns just nu som att läget är under kontroll. Men jag känner mig själv och vet att närmare dagen kommer jag komma på saker som jag borde gjort tidigare.

Våra föräldrar tar emot OSA och det är jätte roligt när man hör att fler och fler gäster tackar ja.

ÅÅÅ det låter jättegott med vitchokladmousse och hallon. Vi ska smaka tårtor om tre veckor. Längtar!

• söta

Oj vad det har hänt mycket här sedan jag var inne sist. Själv känner jag mig ganska lugn innför alla små detaljer, är lärare så jag tänker att jag har ju några veckor ledigt innan det är dags. Jag är sådan till naturen att jag skuter saker framför mig, det finns säkert massor av saker jag skulle kunna göra redan nu.

Daphne
    Vad står det på din to do lista. Kanske något jag inte tänkt på?? Om du vill dela med dig

• söta

Tack för att ni delar med er av era listor, där fanns massa bra saker som jag inte tänkt på.

Satt och pratade om planeringen med min mamma igår, jag har ju tyckt att jag har koll på läget. Så frågade hon om båten var fixad som ska ta gästerna mellan kyrkan och festen. Detta hade helt försvunnit ur mina tankar, saken var den att restaurangen som vi ska vara på skulle ordnat detta men för några veckorsedan fick vi reda på att de inte kunde det längre. Så det första jag gör i morgon är att ringa och boka det. Hoppas att det löser sig annars blir det till att tänka om ordentligt.

Så typiskt mig att hamna i en sådan här situation. Därför tackar jag så mycket för era listor och ska nu börja göra min egen

• söta

Vi har äntligen tagit ett beslut kring solosånger. Det har inte varit lätt, det finns ju så oändligt mycket att välja på.

För kärleken skull - Ted Gärdestad och Come what may från moulin rouge.

Har även bestämt mig hur min ring ska se ut så på fredag ska jag beställa den.

Har bokat tid för att träffa fotografen nästa vecka och vecka där på ska vi till restaurangen och provsmaka maten.

Så de sista dagarna har det hänt mycket

Svar på tråden 21 juli 2007 part 2