Inlägg från: hanoikarro |Visa alla inlägg
  • hanoikarro

21 juli 2007 part 2

Här går det också framåt...ska göra våra inbjudningar under påsk tänkte vi och sen är det framförallt transport till kyrkan, tårta och blommor som är närmast på tur.

Tycker också det är svårt om man ska ha fribar eller inte. Min m2b tycker det verkar snålt att ta betalt men en tia eller nåt tycker jag var ett schysst pris.

Hur går det med era bröllopsfrisyrer? Jag har själv ganska kort hår men tycker det är svårt att hitta fina frisyrer om man dessutom helst inte vill ha krona eller slöja. Tips mottages gärna...

• hanoikarro

Vi funderar på att ha min m2bs bästa kompis och en av mina allra närmaste vänner som toastmasters men de är inte tillfrågade än. De är dock ganska lika i sättet och lite spexiga. Min kompis har dessutom varit på ett flertal bröllop d4e senaste åren och har därför lite koll på vad som behövs för att göra en fest rolig.

Men visst är det svårt. Nu har vi levt med de här bröllopsplanerna sen förra sommaren så det känns bra att det börjar närma sig...

• hanoikarro

Här går det också framåt men precis som söta är jag också lärare och hoppas kunna göra endel veckorna innan. Vi har också mest småsaker kvar men behöver framförallt ta tag i tårt och blombeställningen nu.

Av 50 inbjudna har 30 tackat ja, två nej än så länge.

Har ni bestämt vilka låtar ni ska ha i kyrkan än? Vi ska ha Sonja Aldéns "För att du finns" men sen så är vi osäkra. Det finns ju så många fina och vi skulle helst vilja ha lite annorlunda...

Svar på tråden 21 juli 2007 part 2