21 juli 2007 part 2
Vi har min sambos storebror och hans sambo som toastmasters. Vi ville ha dom för att båda är roliga och spexiga. De har varit på en rätt många bröllop och jag är säker på att speciellt hon har många bra ideér på hur man ordnar en toppenfest. Hon är dessutom otroligt välorganiserad så jag känner mig helt trygg och nöjd!
Vi har äntligen fått iväg våra inbjudningskort, iallafall de flesta.. Min sambo jobbar utomlands sen 5 veckor och till hans del gästerna har jag inte alla adresser. Han skulle fixa alla innan han åkte men det var svårt at få tag i en del kompisar. Men det är bara 4 kvar så jag är ändå glad! Fick vänta läänge på tryckdelen av korten och när de sen äntligen hade skickats från han som hjälpte oss så kom de vilse posten så det tog ytterligare 1 1/2 vecka innann jag fick dom, men nu så!
Ja, visst är det skumt att det snart är dags för hindersprövning+ Börhjade planera bröllopet i somras och då var det 13 månader kvar. Tänkte då att det är en evighet innan det är dags för detta, men tiden går fort!
Ska också städa idag,har pysslat så mycket de senaste dagarna att jag knappt hunnit varken äta eller sova. Man skulle jobbat deltid..men det är kanske bra att ha huvudet i verkligeheten då och då och inte bara hänga här på BT. Sambon kommer förhopningsvis hem imorgon så då vill man ju ha extra fint hemma. Dessutom måste jag storstäda bilen... för att bevisa att jag visst tar hand om den när han är borta och att vi visst kan köpa en ny bil...
Nästa helg ska vi ner till skåne och provsmaka tårta och helgen efter det ska vi til Stockholm och träffa fotograferna. Spännande!
Nu ska jag ut i solen!