• Humma 11/8

Andra dagen med nutrilett

Discodivan...
    Ska du verkligen köra flytande i så många månader? Men du kanske har erfarenhet av det? På ett sätt så låter det som väldigt lång tid och så tänker man på sin egen planering och då låter det inte lika länge
    Grattis till viktnedgången förresten - starkt!

• Humma 11/8

Fast du är stark, riktigt stark, som klarar av det i flera månader - det var budskapet jag försökte få fram!

• Humma 11/8

Oki... men snart har de där månaderna gått... eller hur?!

• Humma 11/8

Jag tvivlar på att jag skulle ha klarat det...kanske 1,2,3 dagar men sen...oj, vad magen skulle ha kurrat.
    Men tänk vad smal(are) du kommer bli...
    Har du köpt din klänning kan du alltid titta på den när du blir sugen på något gott, det gör jag
    Fungerar superbra!

• Humma 11/8

Århhh, jag ska också ha en Pronovias... när jag köpte den var det 6 cm kvar i midjan och stuss innan jag kunde ha den... Nu är det 1 cm i midjan och 2 på stussen, men jag kommer att få ta in den för jag fortsätter gå ner och ska inte gifta mig förrän om 4 månader...

• Humma 11/8

Jag satte mina mål i cm då jag började träna mycket och har gjort det sedan 2/2... men jag har nog gått ner 6 kg nu... min klänning är en stor 38/ en liten 40.

• Humma 11/8

Min midja,på klänningen ligger på 75/76 cm... men magen är inget problem för mig, problemområdet är min "kvinnliga" höfter och lår...

• Humma 11/8

Jag är lite nyfiken på er som kör flytande, och givetvis inspirerad... Själv kör jag någon form av Atkins/sträng GI som också gör att man kommer in i ketos efter ca 3-4 dagar.

Men hur funkar det för er? Problem med magen? Problem med motivationen? Hur klarar ni middagsbjudningar och högtider? Förstår folk när ni förklarar eller är det mycket "motstånd"?

Svar på tråden Andra dagen med nutrilett