• discodivan

Andra dagen med nutrilett

hujedamej ska köra nutrilett nu tills bröllopet om 4 mån - kör 4 påsar för att hamna i ketos - sen får jag se om jag får tag på lite billigare cambridge

längd 170cm
    startvikt 87,7kg
    målvikt 70kg
    start 12mars
    bröllop 13juli

blir till att skriva rapport här för att orka fortsätta

• Svar på tråden Andra dagen med nutrilett
  • c_t

Jag kämpar med dig!
    Det är bara att bita ihop, har man viljan så går det. Det värsta är att man saknar något att tugga på. I det fallet så rekommenderar jag morötter och tonfisk

• Snowsee

Hej!

Jag har gått på Naturdiet sen nyår. Inte på ren kur dock. Nu så kör jag iaf ren kur denna veckan för att sätta fart på kroppen igen. Har gått ner 9 kg sen 8 jan. Ett tips om ni saknar ngt att tugga på är att byta ut en påse pulver mot en bar.

På ren kur så ska jag enligt ND äta/dricka 5 påsar pulver per dag. Men om jag byter ut mot en bar-måltid så ska jag äta 3 påsar och en bar /dag. Tycker att det funkar bra, då får man iaf tugga lite..

• discodivan

ok duktig du har varit

• Minoo

Jag hänger på här! Körde med Cambridge/ GI metoden innan jul, men nu börjar jag om på nytt......igen!

• discodivan

jaa vad kul slipper jag vara ensam

• Snowsee

Nickname: Snowsee
    Startdatum: 8 januari
    Längd: 164 cm
    Startvikt: 71,8 kg
    Nuvarande vikt: 62,7 kg
    Målvikt: 55-57 kg

Jag kommer att äta ren ND-kir under vardagarna men vanlig mat under helgerna. Skulle tränat denna veckan men har varit och är sjuk så jag tar nya tag nästa vecka med det.

• c_t

Snowsee,

vad tränar du för något?

• Minoo

längd: 167
    startvikt: 73
    målvikt: 60-65
    start: 14 mars

Har iallfall gått en rask promenad på 30 min nu på morgonen :) fast nu börjar jag bli sugen på något. Men jag ska inte falla för frestelsen!

• discodivan

jag e precis yrslig o svettas idag, kan ju bero på att ungarna e sjuka o man inte får sova

85,5 stod vågen på idag -2,2 bort vatten bort fett

Svar på tråden Andra dagen med nutrilett