• discodivan

Andra dagen med nutrilett

hujedamej ska köra nutrilett nu tills bröllopet om 4 mån - kör 4 påsar för att hamna i ketos - sen får jag se om jag får tag på lite billigare cambridge

längd 170cm
    startvikt 87,7kg
    målvikt 70kg
    start 12mars
    bröllop 13juli

blir till att skriva rapport här för att orka fortsätta

• Svar på tråden Andra dagen med nutrilett
  • Kree

discodivan

Kallar du detta att peppa varandra

Citat från ovan:
    2007-03-18 08:18 discodivan

jaha f-n vad det ska svida att synda samma vikt idag dag 6 som dag 3 bara för 1 dags nytttig mat - bläää - det blir till att försäka hålla sig till cambridge nu, o jag som ville gå ut o äta med m2b på fredag eftersom han fyller år på torsdag jaja det tål att tänkas på

Läs vad Du själv skrivit!!!!!!!!!!!

• Kree

Vk är INTE Viktväktarna!!!!!!

• Kree

Ni vet väl också, att efter nådd vikt, skall man köra ett sk "upptrappningsprogram" på 10 veckor, vilket innebär att man skall till viss del fortsätta att dricka sina soppor/drinkar ytterligare 10 veckor.

• discodivan

kree
    som jag sen skrev så är det ju viktklubb

jo vi är väl medvetna om vad vi gör och vad vi i denna tråden skriver till varann o hur vi uppfattar det är väl upp till oss- vi är nu tacksamma om vi slipper dina negativa påhopp

• discodivan

kree
    och JA det e väl absolut peppning att hålla sig till kuren o inte synda

• Minoo

Kree:

Läs inte denna tråden då eftersom det verkar störa dej?

• Minoo

Får väl gå och ta min "frukost" men jag är inte det minsta hungrig.....
    och regnar och blåser gör det så man e ju inte så sugen på att ge sej ut:(
    Helgerna är lite svåra tycker jag för då rubbas mina rutiner men vi får se vad det blir av denna dan.

• discodivan

jo fredagar är värst tycker jag - för då e min lediga dan från barnen o jag får gå en sväng på stan själv o vill gärna fira med god lunch

jag tog en chokladcambridge med kaffe i morse mycket mer mättande med lite varmt

lycka till idag minoo

• Kree

Märker/ser ni själva hur ni reagerar,
    så fort någon vågar säga något annat.

• Minoo

discodivan:
    tycker du det är stor skillnad på Cambridge vs Nutrilett?
    Fördelen med C e ju att de kan man ta varma och det ger ju en annan känsla i magen.
    Lycka till idag du med!

Svar på tråden Andra dagen med nutrilett