• discodivan

Andra dagen med nutrilett

hujedamej ska köra nutrilett nu tills bröllopet om 4 mån - kör 4 påsar för att hamna i ketos - sen får jag se om jag får tag på lite billigare cambridge

längd 170cm
    startvikt 87,7kg
    målvikt 70kg
    start 12mars
    bröllop 13juli

blir till att skriva rapport här för att orka fortsätta

• Svar på tråden Andra dagen med nutrilett
  • discodivan

ingen aning - fattar inte deras innehållsförteckning - står ju inte hur mycket man äter per dag

• discodivan

jag börjar med cambridge på lördag - ska kolla upp proteinet

• vixen not a tramp

Tre skopor äter man, varje skopa är 47 gram.

• vixen not a tramp

Coolt! Skönt att bryta av med någon annan smak ett tag kan jag tänka mig! Hur länge ska du köra C då? Fortsätter du med N sen?

• discodivan

jag vet inte hur jag gör -började i måndags o mina nutrilett tar slut nu - sen fick jag köpa 71 påsar cambridge billigt av Azacia på bt, så då kör jag tills de tar slut - sen får vi väl se om jag e supernöjd med cb eller återgår till billigare nutrilett

• discodivan

jo men det ser ju ut att vara likvärdigt med nutrilett o cb tycker jag

• Minoo

Jag tar oxå fyra påsar nutrilett per dag för att hamna under 555 kcal. Idag har jag avverkat en timmes promenad i rask takt. * duktiga mej* Nu måste jag nog gå och dricka en liter vatten för nu börjar det knorra i magen ;)

• discodivan

minoo vad duktig du -själv mår jag inte riktigt lika uselt som igår men har ont i kroppen - sen har vi ju iof haft flunsa i 4v så jag håller mig i soffan

• Minoo

Ja än så länge mår jag ju bra är ju inne på dag 2. Kan du skicka hit lite influensa så man får nåt annat att tänka på än mat hela tiden? ;)

• discodivan

äh det hjälper inte - mat e höjdpunkten i mina drömmar

lovar dig att du inte vill ha den här flunsan i 4 v

Svar på tråden Andra dagen med nutrilett