• discodivan

Andra dagen med nutrilett

hujedamej ska köra nutrilett nu tills bröllopet om 4 mån - kör 4 påsar för att hamna i ketos - sen får jag se om jag får tag på lite billigare cambridge

längd 170cm
    startvikt 87,7kg
    målvikt 70kg
    start 12mars
    bröllop 13juli

blir till att skriva rapport här för att orka fortsätta

• Svar på tråden Andra dagen med nutrilett
  • discodivan

har precis tagit min tredje o sita cambridge - hua vad trist detta är

• Minoo

Jaha, då har man inte varit ute och promenerat idag :( och ätit lite lasange och sallad till kvällen.....
    Fast gott var det och jag njöt av varje tugga :) Imorron e en ny dag!

• discodivan

jaha f-n vad det ska svida att synda samma vikt idag dag 6 som dag 3 bara för 1 dags nytttig mat - bläää - det blir till att försäka hålla sig till cambridge nu, o jag som ville gå ut o äta med m2b på fredag eftersom han fyller år på torsdag jaja det tål att tänkas på

• Kree

Varför ändrar Ni inte sättet att gå ner i vikt, MEN/OCH att kunna äta samtidigt??!!

Min bästa väninna använder sig av VK och på 6 veckor har hon gått ner otroliga 10 kg!!!!
    Hon äter sk ordentligt 3 gånger/dag + 2 mellanmål/dag.

Jag tror det är enklare att ändra sitt matbeteende OM man äter undertiden man går ner i vikt.

• discodivan

Kree

det här är en tråd för oss som kör så här där vi peppar varandra - vi vill INTE ha några pekpinnar o dylikt - så BYE BYE

• Minoo

Kree:
    Vad är VK?

Kan bara svara för min del men jag vill ha en rivstart så att motiviationen ökar i takt med att kilona rasar.
    Tanken är ju inte att man ska leva på pulver resten av livet utan det är en start/ hjälp för att komma igång!

• discodivan

viktväktarna

vilket jag tycker är skit eftersom man blir helt fixerad vid kalorier

• Minoo

Testade viktväktarna efter barn nummer ett. Visst gick jag ner men hur kul e det att räkna points resten av livet....
    Nä för min del är GI bättre, synd bara att jag älskar "vanlig" pasta!!!

• discodivan

viktklubben måste det ju vara förresten - jag testade det, men det funkar inte för mig
    efter avslutad ren kur kommer man ju självklart äta nyttigt o så men för oss med 20-30kgs övervikt som testat allt - så gillar jag absolut cambridge o nutrilett bäst

Svar på tråden Andra dagen med nutrilett